Promakanější mechaniky, méně casual prvků. Takový chce být Battlefront 2

„A surprise, to be sure, but a welcome one.“

Oživená střílečka Star Wars Battlefront v roce 2015 zlákala tisíce fanoušků filmové ságy. Bohužel spoustu z nich zklamala chybějící singleplayerová kampaň nebo multiplayer zaměřený spíše na casual hráče. Nyní se zdá, že vydavatel EA vyslyšel volání hráčů, a Battlefront 2 přinese tunu novinek.

Řadu z nich jsme nastínili už ve velkém souhrnu ke hře, vývojáři ale nyní vyrukovali s dalšími detaily. Mnoho výtek směřovalo na systém pick-up předmětů, přes které hráči získali přístup k hrdinům nebo vozidlům. V letošním díle se dočkáme slušného faceliftu a slavné postavy a či ničivou techniku budeme muset získat jiným způsobem. Předměty stále půjde sbírat, bude se ale jednat jen o jedinečné zbraně.

Kritiku schytal i relativně mělký a zjednodušený gameplay, který ostřílené vojáky po pár hodinách přestal bavit. Tentokrát budou rozdíly mezi střelbou od boku a mířením mnohem větší a samotné boje budou rovněž o poznání obtížnější. Na druhou stranu nepůjdou tolik do hloubky jako Battlefield – Battlefront 2 bude stále přístupný i nehráčům.

Bohužel se vše nemusí nutně posunout k lepšímu. Po vydání prvního dílu se objevily žádosti na implementaci destrukce prostředí. Ani tentokrát se jí ale nedočkáme, i když odpálení základny rebelů do povětří zní zábavně. Levolution je prozatím výsadou Battlefieldu.

Více informací se dozvíme již během E3, která začne 13. června. Na vlastní klávesnice, myši a gamepady si univerzum Star Wars opět vyzkoušíme až 17. listopadu.

Čtěte také: SOUHRN: Battlefront 2 dostane kampaň za Impérium, vesmírné bitvy i známé tváře

Zdroj:

vg247.com

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.