Dark Devotion kráčí po stopách Dark Souls. Autoři slibují temnou atmosféru a nekompromisní hratelnost

Dali byste si říct side-scrollovou verzi Dark Souls? Přesně tímhle chce být drsné RPG Dark Devotion z dílen Hibernian Workshop. Sice jsem ze hry nakonec mohl vidět jen pár minut (letošní Gamescom nějak šetřil na materiálech), hra mě ale na první dobrou uchvátila především svou obtížnou, ale chytře promyšlenou hratelností.

Ačkoliv Dark Devotion při prvním kontaktu vypadá jako kdejaká flashovka, vývojáři tvrdí, že hra obsáhne plnohodnotné a komplexní mechanismy u soubojů, ve kterých si s nekonečným uskakováním rozhodně nevystačíte. Za zabíjení nepřátel dostáváte tzv. „faith points“, které jdou použít nejen k odemykání lokací, ale také také k modlitbě ke svému bohu a získat tak důležité bonusy, které vám pomohou v cestě.

Každá zbraň vyžaduje úplně jiný přístup, stejně jako nepřátelé – autoři se dušují, že při kontaktu s potvorou, kterou jste ještě dosud neviděli, velmi pravděpodobně zhebnete, než se naučíte kolem těchto nepřátel chodit. Musíte neustále sledovat jejich pohyby i pozici a při neustálém umírání hledat jejich potenciální slabiny. Za zabíjení nepřátel dostáváte tzv. „faith points“, které jdou použít nejen k odemykání lokací, ale také také k modlitbě ke svému bohu a získat tak důležité bonusy, které vám pomohou v cestě.

Všechny úrovně mají být neměnné, o znovuhratelnost se má postarat systém více jednosměrných cest. Pokud se vydáte po jedné trase, už nemáte možnost se vrátit. Spoustu věcí tím pádem minete, od nových protivníků po cenný loot. Lovci pokladů jistě ocení nespočet tajných dveří a poschovávaných truhel.

Datum vydání Dark Devotion ještě nebylo pevně oznámeno, ale zatím to vypadá, že by mohli vývojáři stihnout vydání do konce tohoto roku.

Zdroj:

Vlastní

Tomáš Polej
Externí redaktor portálu Battleforce.cz, s oblibou říká, že reálný svět má oproti počítačovému špatnou grafiku. Spisovatel v očekávání na vydání bestselleru. Email: t.polej@gmail.com