Dead or Alive 6 předvádí interaktivnější arény a nové postavy. Realistická fyzika poprsí zůstává

Mlátičky se v poslední době těší velké popularitě a již bylo načase, aby se po dlouhých šesti letech vrátil na scénu nový Dead or Alive. Ten u nás hráči znali spíše jako tu hru se štědře obdařenými bojovnicemi a s propracovanou „titty physics“. V případě Dead or Alive 6 se ovšem pod tím vším schovává propracovaná bojovka.

Pozicování v aréně nyní hraje krapet důležitější roli, jelikož se to na bojišti hemží zničitelnými objekty, pastmi a environmentálními nástrahami, které mohou výrazně ovlivnit průběh zápasu. Laserové ohraničení ringu, explodující sudy nebo dokonce i gigantické chobotnice a dinosauři vám nedají ani chvilku klidu. Některé pasti vás dokonce ve stylu Injustice vyhodí na úplně odlišnou část bojiště, kde pak mlácení pokračuje.

Vracejí se staré známé tváře jako zrzka Kasumi se dvěma rychlými dýkami, Ryu Hayabusa z Ninja Gaiden nebo i Marie Rose. Na Gamescomu jsme se dočkali oznámení dvou nových postav, a to oblíbených bojovnic Leifang a Hitomi. Nabídku doplňují i úplně nové postavy, jako je pouliční rváč Diego a pár dalších. Ty si vývojáři nechávají jako překvapení na později.

Realistická fyzika ženských poprsí samozřejmě zůstává. Dead or Alive 6 vychází 15. února na všechny tři hlavní platformy – PC, PS4 a Xbox One.

 

Zdroj:

Vlastní

Zdenko Pikula
Veterán z Battleforce.cz, externista Skillzone.cz a tak trochu i vývojář.