E3 2016: Karetní Gwent bude mít 10hodinovou příběhovou kampaň

Ten pocit, když i karetní hra má delší kampaň než velká část stříleček.

Oznámení samostatné karetní hry Gwent potěšil nejednoho sběratele-maniaka, který místo zachraňování světa v Zaklínači 3 radši trávil čas hraním karet v zapadlé hospůdce v Novigradu. Titul to ale bude mnohem komplexnější, než se na první pohled může zdát.

CD Projekt RED chce jít ještě mnohem dál, než kam se odvážil Hearthstone se svým singleplayerovým Adventure módem. Každý frakční balíček v Gwentu bude mít singleplayerovou příběhovou kampaň s několika známými tvářemi, dabingem a questy, které můžete sbírat izometrické mapě Zaklínače.

Hráčova rozhodnutí dokonce mají mít vliv na příběh, stejně jako u jeho velkého RPG bratříčka. Za zmínku také stojí i informace, že na scénáři dělá autorka fantastické questové linie Krvavého barona. Celkově by vám pokoření celé singleplayerové části mělo každá singleplayerová kampaň měla zabrat něco kolem 10 hodin – a to už je slušná porce zábavy pro vlky samotáře.

S každým splněným questem si pak odemykáte další a další karty, dokud nebudete mít základní balík. S tím souvisí i budoucí updaty – s největší pravděpodobností se dočkáme i příběhových „datadisků“, které pak kampaň jinak multiplayerové hry ještě rozšíří.

Gwent by měl vyjít někdy příští rok, do podzimního betatestu se ale můžete přihlašovat již nyní.

Přehled veškerého dění z E3

Zdroj:

VG247, E3

Viet Tran
Editor in chief portálu SkillZone.cz, weeaboo, Moravák a Asiat v jednom exkluzivním balení, oběť záchvatů kreativity a grafomanství. A prokrastinace. E-mail: tran@skillzone.cz, Twitter: @MarekTV. Blog (zatím neaktivní): Tranuju.cz
Facebook komentáře