E3 2016: Quake je zpět, budeme v něm omezeni na hrdiny

Bethesda slibuje rozsáhlou podporu pro esport - například nativní podpora 120 Hz monitorů a odemčený framerate.

Quake je naprostou herní legendou, jež ovlivňuje herní scénu dodnes. To je úctyhodný výkon vzhledem k tomu, že posledním plnohodnotným dílem byl Quake 4 z roku 2005. Po více než dekádě jsme se tak dočkali oznámení nového dílu na pondělní E3 konferenci Bethesdy.

Ta sice ukázala jen cinematic trailer, který neobsahoval žádné gameplay záběry, i přesto jsme se o Quake Champions dozvěděli několik zajímavých informací. Ty jsou pro legendární FPS sérii vitální, jednou z nich je úplná přeměna herního systému.

V Quake Champions si totiž budeme vybírat mezi hrdiny s různými schopnostmi a zbraněmi, podobně jako tomu je v MOBA hrách nebo Overwatch. id Software se chce soustředit hlavně na esport, hra tedy projde přísným testováním, než se oficiálně dostane na pulty obchodů.

Více toho ale Bethesda o plánovaném Quake Champions neprozradila, další várku informací máme ale očekávat v říjnu na letošním QuakeConu. Právě tam si na hru posvítí profesionální hráči i fanoušci série a nejspíše tak rozhodnou o tom, zda tato radikální změna je pro Quake opravdu dobrým krokem.

Zdroj:

vg247.com

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.

Komentovat příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.Požadovaná pole jsou označena *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.