E3 2016: TES V: Skyrim Special Edition bude téměř 100% kompatibilní se starými mody

Bethesda na staré modifikace myslí a tvrdí, že obavy nejsou údajně na místě.

Společně s oznámením remasteru The Elder Scrolls V: Skyrim se rozvířila v moderské komunitě rušná debata. Předmětem byly především obavy z toho, že by nová verze jednoho z nejúspěšnějších RPG dekády nemusela podporovat již vytvořené modifikace, či by nefungovaly zcela stoprocentně.

Modery ovšem uklidnil Peter Hines na svém Twitteru, byť poněkud strohou odpovědí. Na otázku, zda se budou staré mody kompatibilní s remasterem, jednoduše reagoval slovy: „V podstatě ano.“ To tvůrcům uživatelského obsahu do Skyrimu ovšem stačilo k oddechnutí.

Radost mají také autoři ambiciózního projektu Skywind, jehož cílem je předělat TES III: Morrowind do enginu Skyrimu. „Je to pro nás skvělá zpráva, 64bitový engine nám dává do ruky větší moc a lepší stabilitu k tvorbě Skywindu,“ píše jeden z členů projektu na redditu.

Jediným vykřičníkem, který přichází s 64bitovou verzí enginu, může být jen pozdní update SKSE (Skyrim Script Extender), který slouží jako pilíř pro spoustu složitějších modifikací, jmenovitě populármí SkyUI. Jeho autoři ovšem slibují, že se pokusí vydat novou verzi co nejdříve, jakmile se k nim Special Edition dostane.

Přehled veškerého dění z E3

Zdroj:

VG247

Viet Tran
Editor in chief portálu SkillZone.cz, weeaboo, Moravák a Asiat v jednom exkluzivním balení, oběť záchvatů kreativity a grafomanství. A prokrastinace. E-mail: tran@skillzone.cz, Twitter: @MarekTV. Blog (zatím neaktivní): Tranuju.cz
Facebook komentáře