For Honor nadále pokulhává. Přišel o 95 % aktivních hráčů

Přej si něco, padá samuraj

For Honor je rubačka s komplexním systémem soubojů, za který si vývojáři zaslouží pořádné poplácaní po zádech. Bohužel hru zbytečně stahují technické problémy, s nimiž máme zkušenosti jak z bety, tak i z plné verze. A spousta hráčů si jich všimlo také.

Navzdory všem doporučením od hráčů Ubisoft odmítl změnit systém, přes který se uživatelé připojují do zápasů. Skoro půl roku po vydání hra stále funguje na připojení peer-to-peer a dedikované servery stále nejsou nikde v dohledu. Nestabilní průběh matchů se samozřejmě podepsal i na počtu hráčů.

Během prvních dvou týdnů se aktivní hráčská základna smrskla o polovinu. Rychlý opad zájmu není zrovna neobvyklý, AAA tituly ztrácejí velké počty hráčů poměrně běžně. V případě For Honor ale tento efekt zašel do extrému, jak ukázaly nové statistiky.

Pár měsíců po vydání hru totiž hraje sotva 5 % původních hráčů. Ze 70 tisíc se tak staly nuzné tisíce dva, a číslům nepomohlo ani vydání DLC Shadows and Might. Je to škoda, během hraní bylo jasné, že má Ubisoftí rubačka potenciál. Bohužel ji technické nedostatky dokázaly dokonale pohřbít a těžko říct, zda se tento bojovník někdy postaví znovu na nohy.

Čtěte také: Střílečka Battleborn je nyní (skoro) free-to-play. Novým hráčům nabídne šest hrdinů

For Honor

Zdroj:

VG247

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.