VIDEO: Větší, akčnější i výbušnější a barevnější. Na RAGE 2 pracují autoři Dooma i Just Cause

Vypadá jako mix Dooma, Mad Maxe a Bulletstormu

Bethesda nás na konci oznamovacího teaseru lákala na další video, kde se měly ukázat první záběry z hraní RAGE 2. Tentokrát trailer dorazil přesně tehdy, kdy to vydavatel zamýšlel. Ukázka má jen necelé dvě minuty, ale dobře vystihuje charakter hry. V popisku videa je taktéž nastíněn příběh, kolem kterého bude tato šílená barevná střílečka postavena.

Už teaser nám ukázal, že se druhý RAGE odváže víc než první díl. Gameplay se nese ve stejném duchu. Oproti prvnímu dílu přibylo zářivých barviček, nově je přítomen jetpack a díky účasti Avalanche Studios jsou výbuchy větší, častější a propracovanější než dřív.

Pár kamenů na kameni zůstalo. Zpět je pro sérii typický bumerang se třemi čepelemi, znovu si budeme moct zajezdit v bugině. Otázkou je, zda se vrátí i ragdollové vylétnutí postavy předním oknem po nárazu nebo oživování za pomoci nanotritů. Hra nás opět zanese do pouště, z ukázky je ale zřejmé, že se podíváme i do jakési bažinaté oblasti.


Co se hratelnosti týče, střílení zatím vypadá jako mix geniálního Dooma (2016) a lehce pozapomenutého, avšak zábavného Bulletstormu. Celková stylizace je pak stejně jako první díl inspirovaná Mad Maxem, nyní však s příchutí výše zmíněných titulů. Barevné punkové účesy pak mohou někomu připomenout launchovou exkluzivitu pro XONE, Sunset Overdrive.

Poněkud nenápadně v popisu videa je pak i lehké uvedení do příběhu RAGE 2. Hra se odehrává v roce 2185, tedy o 50 let později než první díl. Hlavní postavou je Walker, poslední hraničář Pustiny, který bojuje proti tyranské organizaci Authority. Ta se snaží dostat pod svou krutou nadvládu vše, co z civilizace zbylo po pádu meteoritu. Vaším úkolem bude bojovat proti bezcitným gangům a sesbírat nástroje potřebné ke svržení Authority. Žádnou seriózní a hlubokou příběhovou linku tedy nečekejte.

Vyjasnila se i spolupráce studií na hře. Legendární id Software, který Bethesda v popisu pod videem neskromně nazývá „bohytříleček z první osoby“, mají na starosti vývoj střílení a nejspíš i příběhu. Avalanche Studios, autoři série Just Cause a herního Mad Maxe a „mistři chaosu v otevřeném světě“, byli zase pověřeni vývojem otevřeného světa a soudě podle traileru i diktováním množství explozí.

Hra vyjde na PS4, XONE a PC, zatím však není známo kdy.

Čtěte také: Tvůrci LawBreakers a Radical Heights zavírají krám. Cliff Bleszinski si dá od vývoje her pauzu

Facebook komentáře
Zdroj:

Youtube

Ondřej Pešek
Maloměstský geek, hráč a britpoper. Studuje na gymnáziu, moc se ale nepřetrhne. Místo toho raději dělá to, co geekové a hráči běžně dělávají, a následně o tom píše veřejně na internetu.
%d blogerům se to líbí: