Gamescom 2016: Dojmy z Crossout VR

Honičky plné nárazů a střílení. Co dalšího přinese VR verze MMO Crossout?

Nasadit si na hlavu VR, do rukou vzít ovladače a pomocí nich si sestavit vlastní smrtící vozítko? Pecka! Na tuhle srandu jsme dorazili společně s Markem a oba jsme si ji mohli osahat. Ať už mé vnímání času bylo jakékoliv, seděl jsem s VR na hlavě déle než on a náležitě jsem si to užil.

Klasický Crossout už je v betě a stavení vlastního vozu, skládání pancéřování, zbraní, bodáků a dalších vymožeností není žádná novinka. Nicméně udělat to samé ve VR? Člověk nabude pocitu, že vlastníma rukama sestavuje smrtící nástroj na čtyřech kolech. Když jsem viděl Markovo konstruktérské snažení, měl jsem z Crossout VR rozpačitý pocit. Po vlastním dosednutí na židli se moje veškeré strachy rozplynuly jako pára nad hrncem.

Start mého hraní provázely problémy s osazením správných kol. Moje auto nechtělo za žádnou cenu zatáčet. Po konzultaci s prezentujícím jsme ale problém vyřešili, a tak jsem se s obrněným monstrem vydal do arény, kde mě boti okamžitě rozstříleli. Zbraní, bodáků a granátů na tyčích po vzoru Mad Maxe prostě není nikdy dost.

VR ve hře využijete hlavně k rozhlížení. Pocit ze sezení ve skutečném autě, kolem něhož létají projektily a čas od času mu upadne kolo, střídá rozpačitost z faktu, že z auto není vidět zase tak dobře, jak by hráč ostřílený na skutečných silnicích čekal. Přece jen ale máme tu čest s madmaxovskými vozítky. Ty mají udržet především řidiče naživu a ostatní poslat pod zem, než poskytnout komfortní řidičský zážitek.

crossout-10

Ve hře si užijete spoustu honiček jako vystřižených z Mad Maxe. 


O tom, že ve hře využijete hned všechny součástky, si můžete nechat zdát. Na otevření různých typů kol, karoserií, motorů i zbraní si počkáte. Ostatně jen tak dá hra možnost hráčského růstu. Vývojářům se nabízejí dvě možnost – mikrotransakce či postupné odemykání jednotlivých panelů podle nasbíraných zkušeností. Dlužno podotknout, že by nebyli první, kdo zvolí jednodušší cestu odemykání speciálního obsahu prostřednictvím mikrotransakcí kombinovaného s odemykáním základních součástek v rámci postupu hrou.

Rozbil jsem několik botů, zajezdil si v postapokalyptické aréně plné výmolů a kopečků. Zatáčení pomocí VR controllerů není úplně skvělá volba, ale Marek si to pochvaloval. Já bych raději držel reálný volant. Crossout VR má před sebou ještě dlouhou cestu, ale až bude hotový, neztratí se.

Všechny články z Gamescomu 2016 najdete zde!

Zdroj:

Vlastní

Tomáš Polej
Externí redaktor portálu Battleforce.cz, s oblibou říká, že reálný svět má oproti počítačovému špatnou grafiku. Spisovatel v očekávání na vydání bestselleru. Email: t.polej@gmail.com
Facebook komentáře