VIDEO: Life is Strange 2 nabídne smutný příběh dvou bratrů na útěku. A spoustu drastických rozhodnutí

Superschopnosti na cestách

Jednou z méně zábavných prezentací na E3 byla ta od Square Enix. Kdovíjaká show to nebyla, na druhou stranu odhalila spoustu novinek okolo značky Life is Strange. Ještě v červenci totiž vyšla jednohubka The Awesome Adventures of Captain Spirit. Hlavní chod v podobě Life is Strange 2 si ale vydavatel schoval až pro německý Gamescom.

Představení Life is Strange 2 přišlo ještě před začátkem samotného veletrhu. Jako jeden z mála v České republice jsem se dostal na nóbl prezentaci za zavřenými dveřmi, kde se objevili vývojáři jak z Dontnod, tak i z Avalanche Studios, kteří zase ukázali Just Cause 4. U těch prvních jmenovaných se zastavíme, nových informací nebylo zrovna málo.

Nejdůležitějším faktem je, že Max a Chloe mají svůj příběh za sebou. Nový hrdina, kterého budeme ovládat, se jmenuje Sean Diaz. Rozhodně nepůjde o melancholický boj se školou a strasti dospívání. Sean se musí postarat o mladšího bratra Daniela a dostat ho bezpečně z předměstí Seattlu až do dalekého Mexika poté, co nevinná hádka vyústí ve smrt několika lidí. Seanův úkol ale podstatně ztíží fakt, že Daniel zrovna objevil své nadpřirozené schopnosti.

Rozhodnutí hráče opět zásadně ovlivní vývoj příběhu, tím ale jejich dopad nekončí. Daniel ke svému bráškovi vzhlíží a jeho chování se bude odvíjet od řady vašich voleb. I taková odcizení čokoládové tyčinky z opuštěného auta může později přinést nepříjemné důsledky – sice tím uděláte bráškovi radost, zároveň mu ale naznačíte, že krádež je morálně pořádku. Vývojáři navíc vývojáři upozornili, že ani správná rozhodnutí nemusí znamenat dobrý konec.

Na videu níže můžete vidět gameplay z úplného začátku hry, který jsem si na Gamescomu mohl vyzkoušet. Pokud jste hráli jakýkoliv předešlý díl, obzvláště Captaina Spirita, budete se zde cítit jako doma. Díky novému enginu je hra o něco hezčí a animace mnohem realističtější, zato většina mechanik zůstala zachována.

Ve videu ale chyběl jeden prvek, s nímž nás vývojáři seznámili právě na velké prezentaci. Sean může na určité předměty reagovat společně s Danielem a tím ho vychovávat. Interakce vývojáři graficky zvýraznily podobně jako Chrisovy „superschopnosti“ z kratičkého prequelu.

Co se týče settingu, hra se bude odehrávat podél celého západního pobřeží Spojených států. Vývojáři se chtějí držet pravé Life is Strange atmosféry, opět se tak dočkáme licencovaného soundtracku i originálních písniček. Na nich pracuje skladatel Jonathan Morali, který měl na starost hudbu pro první sérii. Melancholická kvalita je tedy plně zajištěna.

Tou snad nejmilejší zprávou je datum vydání. Life is Strange 2 obsáhne pět epizod a té první se dočkáme již 27. září na PC, PS4 a Xbox One. Jak ale známe vývojáře, mobilní verze na sebe nenechá dlouho čekat.

Čtěte také: Heroes & Generals bude výrazně taktičtější hrou. Update kompletně změní fyziku i chování na bojišti

Facebook komentáře
Zdroj:

Vlastní

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.
%d blogerům se to líbí: