GC17: Techland představil akční a krvavý God’s Trigger. Vyjde příští rok

Techland si na letošní Gamescom kupodivu nepřipravil oznámení pokračování Dead Islandu či novějšího Dying Light. Místo zombie akce představil krvavou top-down střílečku God’s Trigger, kterou vydávají pro malé studio OneMoreLevel – a musíme přiznat, že nás příjemně překvapila.

God’s Trigger je střílečka z ptačí perspektivy (což potěší především fanoušky Hotline Miami), založená hlavně na spolupráci dvou charakterů, které jen málokdy táhnou za jeden provaz – anděla a démonice. Ti se snaží zastavit jezdce apokalypsy před zničením světa, a jak jinak než před hektolitry krve a tuny mrtvol.

Každý z nich má v kapse unikátní základní zbraň a schopnosti, kterými se vzájemně doplňují. První z nich, tedy anděl Harry, disponuje mečem, pistolí a možností vytvořit personální štít, zatímco démonická femme fatale Judy útočí ostnatou koulí na řetězu a její speciální schopnost nepřátele na nějakou chvíli omráčí.

Když jsem šel do stánku Techlandu na hands-on k God’s Trigger, pořádně jsem nevěděl, do čeho jdu. Sympatický vývojář mě posadil na pohovku vedle mladého německého youtubera, do ruky mi vložil gamepad a začal s prezentací. Protože ani po jeho výkladu jsem neměl stoprocentní představu, jak se jejich nový titul bude hrát, svírajíc gamepad jsem mě následně vývojáři hodili do vody – a pěkně to bolelo.


S mým spoluhráčem jsme od doby, co jsme se vzájemně představili, nepromluvili ani slůvko, a nebyl jsem si ani zdaleka jist, jestli je to ten správný parťák na spolupráci. Začátek byl tudíž tvrdý a nemilosrdný. Po sérii umírání jsme se ale pomalu, ale jistě prokousávali úrovněmi. Samotného mě překvapilo, jak jsme se se spolusedícím snadno sehráli a synchronizovali své pohyby. Na první dohrání dema jsme oba zemřeli zhruba třicetkrát, v dalším kole už jenom osmkrát. Křivku učení nastavili vývojáři skvěle.

Celé se to hrálo jako hodně rychlé a krvavé Hotline Miami. Nepřátelé byli nemilosrdní, rychlí a neodpustili nám jedinou chybu. Nejvíce ze všeho nám pomohlo si pořádně analyzovat prostředí a naučit se taktiky na jednotlivé místnosti. Díky pohledu z ptačí perspektivy jsme měli přehled naprosto o všem a nemohli jsme se tedy vymlouvat, že nám něco uniklo. Kromě základních zbraní jsme si mohli vzít i ty, které jsme nalezli u zabitých nepřátel. Většinou neměly moc nábojů a vydržely maximálně do té doby, než jsme našli další zbraň.

Díky dobře nastavené křivce učení jsem se těšil na každou další výzvu, a po jejím pokoření se mi dostávalo příjemného pocitu zadostiučinění. Možná proto jsem se u God’s Trigger náležitě bavil, přestože jsem hrál se zcela neznámým parťákem. S kamarádem půjde zřejmě o ještě větší zábavu.

Konkrétní datum vydání se zatím ještě neví. Techland, který plní roli vydavatele, plánuje God’s Trigger pustit do světa někdy na jaře roku 2018. Hra se objeví na PC, XONE i PS4 v digitální podobě.

Čtěte také: GC17: Jak vyhrát v PUBG? Stačí utíkat a schovávat se, ukázal gamescomový vítěz

Zdroj:

Vlastní

Jan Vavřiník
Mám rád visual novely a špagety s kečupem. A tohle tu mám jen proto, že jsem ještě nevymyslel pořádné bio, takže moje břímě převzal Tran.
Facebook komentáře