Prodeje Titanfall 2 a CoD: Infinite Warfare v prvním týdnu moc neoslní

Ani jedna FPS si nevede moc dobře

Podzimní sezóna je pro hráče stříleček nejlepším ročním obdobím. Letošní rok je obzvláště hutný – vedle skvěle přijatého Battlefieldu 1 jsme se dočkali i perfektně hodnoceného Titanfallu 2 a tradičního příspěvku do série Call of Duty. Zatímco první světová válka přilákala masy hráčů, zbylé dva tituly mají prodeje podstatně nižší.

Titanfall 2 měl problémovou pozici ještě před samotným vydáním. Vydavatel EA se rozhodl vydat pokračování nadějné FPS těsně po novém Battlefieldu, což způsobilo horší prodeje než u prvního dílu. Podle webu vgchartz.com si fyzickou kopii v prvním týdnu koupilo jen něco přes 385 000 hráčů. Digitální prodeje z odhadu sice chybí, na dohnání čísel prvního dílu to ale nestačí.

Call of Duty: Infinite Warfare je na tom o něco lépe, za týden prodalo 1,8 milionu kopií. V porovnání s Titány to je skvělý výsledek, v rámci série jde spíše o propadák. Předchozí díl, Black Ops III, totiž za stejný čas zlákal 6,6 milionu hráčů. Fanoušky série ke koupi nepřiměl ani remaster Call of Duty: Modern Warfare, na který Activision hodně sázel.

Call of Duty: Infinite Warfare tak pokračuje v trendu, jenž sérii trápí už od Modern Warfare 3. Právě po nejprodávanějším díle Call of Duty jdou prodeje s výjimkou Black Ops III stále níže. Tak či onak ale FPS sérii rozhodně nehrozí existenční krach – 20 milionů prodaných kusů každý rok je pro Activision stále obří zdroj příjmů.

Čtěte také: Battlefield 1 je hit, prodává se lépe než čtvrtý díl a Hardline

 

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.
Facebook komentáře