PUBG překročil hranici 7 milionů prodaných kopií. Vzdává se ale pravidelných updatů

Jsou to teprve necelé tři týdny, co vývojáři z Bluehole oslavili 6 milionů prodaných kopií jejich multiplayerového trháku PlayerUnknown’s Battlegrounds, a je tady další milník. Server Steamspy.com hlásí 7 milionů prodaných kopií a čísla stále stoupají.

Hra vyšla v předběžného přístupu 23. března jako odpověď na konkurenční H1Z1: King of the Kill a další battle royale alternativy. Od té doby se drží na předních příčkách nejhranějších her na platformě Steam a jeho fanouškovská základna roste závratnou rychlostí.

Během jednoho dne si hru zapne až 620 612 hráčů, což ji na platformě staví mezi tři nejhranější tituly. Překoná ji už jenom Dota 2 s necelými 1 300 000 hráči za den a CS:GO s 850 000 spuštěními. Hře napomáhá i nebývalá popularita na streamovací službě Twitch, kde ve sledovanosti dlouhodobě kraluje.

Bluehole si úspěch jejich hry uvědomuje a nechce své hráče zklamat. Časté updaty, které do teď hru doprovázely, nedávaly vývojářskému týmu dostatek času k testování, a stávalo se, že s sebou nové verze přinášely i spousty problémů a nedokonalostí.

To má změnit právě upuštění od pravidelnosti updatů. Vývojáři tím získají více času na pořádné testování chystaného obsahu. Sami se dušují, že jejich titul bude do vydání odladěný a bez problémů -uvidíme, jestli dostojí svému slibu.

Čtěte také: PlayerUnknown’s Battlegrounds chystá turnaj i mikrotransakce. Hráči brojí

Jan Vavřiník
Mám rád visual novely a špagety s kečupem. A tohle tu mám jen proto, že jsem ještě nevymyslel pořádné bio, takže moje břímě převzal Tran.
Facebook komentáře