Bývalí vývojáři Blizzardu představují Rend. Půjde o fantasy survival

A přímo z rukou zkušených vývojářů

Vývojářští veteráni z Frostkeep Studios představili Rend, ambiciózní online titul, který se chce vydat vlastní cestou. Půjde o „hybridní survival“ žánr – hráči zde budou čelit nelítostnému fantasy světu plnému krvelačných monster a společnými silami se pokusí přežit.

Za hrou stojí zkušená pětice vývojářů z Frostkeep Studio, kteří mají na svém kontě nemálo proslulých her. Členové týmu se podíleli na tvorbě značek jako Warcraft 3, World of Warcraft (Vanilla), Call of Duty, Dragon Age: Origins, a WildStar. Zkušenosti jim tedy nechybí.

V Rendu si nejprve musíte zvolit jednu ze tří frakcí, posléze se dostanete do herního světa, který autoři popisují jako krásný, ale i surový a drsný. V něm půjde především o strategickou spolupráci s ostatními hráči, jako jednotlivci si v PvP ani PvE moc neškrtnete.

Vývojáři se navíc distancují od běžného konceptu survival her, kde jsou pevně stanovené podmínky. Rend si bere inspiraci především z MMORPG žánrů. Například takové frakce, RPG prvky, stanovení výher/proher a masivní bitvy prý v survival titulech nikdy nešly do takové hloubky, která by jim slušela.

Především díky letitým zkušenostem tvůrců vkládá spousta hráčů do Rendu důvěru, že by konečně mohlo jít o plnohodnotnou onlinovku další generace. Tak snad se brzy dostane pod pracky. Předběžný přístup Rend bude k mání na jaře tohoto roku na Steamu.

Čtěte také: Dark and Light se po osmi letech vrací v novém kabátku

Tomáš Mlejnek
Japanofil, čajmen a hráč her.

Komentovat příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.Požadovaná pole jsou označena *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*