Autoři Sniper: Ghost Warrior 3 se omluvili za stav hry. Ukousli si moc velké sousto

Trefa do černého to rozhodně nebyla

Sniper: Ghost Warrior 3 má k titulu hry roku opravdu daleko. Recenze k taktické střílečce nebyly zrovna přívětivé, včetně té naší. Polští vývojáři z CI Games se pokusili zkombinovat prvky z mnoha populárních her a ve výsledku to spíše vypadalo, jakoby hru vyvíjel pejsek s kočičkou.

Kritika samozřejmě neminula ani samotné vývojáře a celé studio si výtky hráčů nejspíše vzalo k srdci. CEO Marek Tymiñski dokonce zašel tak daleko a přiznal, že se během vývoje dopustili řady produkčních chyb. Místo toto, aby se zaměřili na vypiplání hratelnosti v pořádném odstřelovačském stylu, se rozhodli bojovat s velkými AAA tituly.

„Když jsme začali s vývojem Sniper: Ghost Warrior 3, dohodli jsme se na poměrně velké hře s otevřeným světem. Teď si uvědomujeme, že to byl příliš ambiciózní plán oproti tomu, co jsme tehdy byli schopni doručit v rozumném čase,“ řekl Tymiñski. „Snažili jsme se dohnat ostatní AAA v jejich produkční hodnotě a vlastnostech. To byla velká chyba.“

Snad se tato zkušenost promítne i do jejich následujících titulů, ačkoliv ani ty svými ambicemi moc nešetří. CI Games totiž momentálně pracují na pokračování Lords of the Fallen a neoznámené taktické střílečce. Nejspíše se jedná právě o Sniper: Ghost Warrior 4, avšak je možné, že nás polští vývojáři ještě překvapí.

Čtěte také: Remaster Call of Duty: Modern Warfare vyjde již zítra. Ale jen pro PS4

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.

Komentovat příspěvek

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.Požadovaná pole jsou označena *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.