Autoři Sniper: Ghost Warrior 3 se omluvili za stav hry. Ukousli si moc velké sousto

Trefa do černého to rozhodně nebyla

Sniper: Ghost Warrior 3 má k titulu hry roku opravdu daleko. Recenze k taktické střílečce nebyly zrovna přívětivé, včetně té naší. Polští vývojáři z CI Games se pokusili zkombinovat prvky z mnoha populárních her a ve výsledku to spíše vypadalo, jakoby hru vyvíjel pejsek s kočičkou.

Kritika samozřejmě neminula ani samotné vývojáře a celé studio si výtky hráčů nejspíše vzalo k srdci. CEO Marek Tymiñski dokonce zašel tak daleko a přiznal, že se během vývoje dopustili řady produkčních chyb. Místo toto, aby se zaměřili na vypiplání hratelnosti v pořádném odstřelovačském stylu, se rozhodli bojovat s velkými AAA tituly.

„Když jsme začali s vývojem Sniper: Ghost Warrior 3, dohodli jsme se na poměrně velké hře s otevřeným světem. Teď si uvědomujeme, že to byl příliš ambiciózní plán oproti tomu, co jsme tehdy byli schopni doručit v rozumném čase,“ řekl Tymiñski. „Snažili jsme se dohnat ostatní AAA v jejich produkční hodnotě a vlastnostech. To byla velká chyba.“

Snad se tato zkušenost promítne i do jejich následujících titulů, ačkoliv ani ty svými ambicemi moc nešetří. CI Games totiž momentálně pracují na pokračování Lords of the Fallen a neoznámené taktické střílečce. Nejspíše se jedná právě o Sniper: Ghost Warrior 4, avšak je možné, že nás polští vývojáři ještě překvapí.

Čtěte také: Remaster Call of Duty: Modern Warfare vyjde již zítra. Ale jen pro PS4

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.
Facebook komentáře