gdc

Další český zářez. Chuchel od Amanita Design získal v USA cenu za nejlepší vizuál

I klubko chlupů dokáže zazářit. Česká herní scéna, či konkrétně brněnské studio Amanita Design, si může připsat další velký úspěch. Adventurní hříčka Chuchel si v rámci Game Developers Conference v San Francisku odnesla „videoherního Oscara“, prestižní cenu IGF za nejlepší vizuál. Není to přitom zdaleka první úspěch vývojářů z Amanita Design. V roce 2007, rovněž v rám...[Číst dále]

České hry slaví úspěchy. Mají dvě nominace na prestižních IGF Awards

Mezinárodní festival nezávislých her v San Franciscu (Independent Games Festival [IGF]) zveřejnil seznam finalistů k již 20. ročníku prestižního ocenění IGF Awards. Mezi nominované se dostaly i hry Chuchel a Attentat 1942 od českých tvůrců. Vyhlášení vítězů proběhne na slavnostním ceremoniálu v březnu v rámci GDC. IGF Awards, často také označované za Oscary herní...[Číst dále]

GDC bylo plné hodně divných herních ovladačů. Podívejte se na video

Lidská kreativita nezná mezí, obzvláště pokud se dá dohromady s učebnicemi pro elektroniku a programování. Vývojáři a domácí kutilové jsou díky tomu schopni vytvořit poměrně komplexní i bizarní kusy hardwaru. Se svými vynálezy se ti nejlepší sešli na herní akci GDC, a jak můžete vidět ve videu od Polygonu, o zábavu nebylo nouze. Pro stánek alt.ctrl.GDC se prezentéři v...[Číst dále]

Bioware na GDC propagovali novou hru a nikdo si toho nevšiml

Game Developers Conference je snad největší sešlostí zaměřenou na herní vývojáře, kteří zde kromě přednášek občas představí i svoje připravované hry. Některá studia své oznámení berou v pompézním stylu, Bioware letos zvolil naopak minimalistický přístup. Jeden z hlavních designérů v Bioware Alistair McNally se po sanfranciském výstavišti údajně procházel s tričkem na ...[Číst dále]