prodeje

Animovaná arkáda Cuphead prodala milion kopií. Za pouhé dva týdny

Občas se stane, že herní scénu zasáhne nečekaný hit, který původně mířil na užší pařanské pulikum. A není lepšího příkladu než čerstvě vydané arkády Cuphead. Hardcore run & gun plošinovka nasbírala vysoká hodnocení a prodala krásný milion během pouhých dvou týdnů. Kanadské Studio MDHR svou prvotinu ukázalo během konference Microsoftu na E3 2014. V té době ale měli vývojáři ...[Číst dále]

České Mashinky slaví první úspěchy. Vévodí v prodejích na Steamu

Máme radost, když se daří českým projektům na mezinárodním trhu. Už několik her z našich luhů a hájů si sáhlo na nejvyšší příčky prodejnosti na Steamu, jmenovitě třeba Factorio, Space Engineers, Kingdom Come: Deliverance či Samorost 3. V posledních dnech se k nim přidala i pohodová tycoonovka – Mashinky. České vláčky od Jana Zeleného zaujaly nemalý počet nadšenc...[Číst dále]

PUBG překonal Dotu 2 v počtu hráčů na Steamu. Vydal update plný novinek

PlayerUnknown’s Battleground stále jedou na plné obrátky. Zatímco se prodává jako zlevněné máslo v Kauflandu, až dosáhl milníku 10 milionů prodaných kopií, boří rekordy i na jiných frontách. V počtu aktivních hráčů pokořil i masivně populární Dotu 2. I přes veškeré úspěchy ale vývojáři neusnuli na zlatých vavřínech a vydali velký update s hromadou zása...[Číst dále]

Popularita PUBG nadále roste. Překročil hranici 10 milionů prodaných kopií

Nezastaví se a nezastaví. PlayerUnknown’s Battlegrounds (či PUBG, už se nám z toho dlouhého názvu pletou prsty) mílovými kroky překonává jeden milník za druhým a těší se obrovské popularitě. Od spuštění svého předběžného přístupu 23. března 2017 se autorům z Bluehole podařilo prodat přes 10 milionů kopií hry. A nic nenasvědčuje tomu, že zájem začal opa...[Číst dále]

Nejistý osud autorů Hitmana. Studio propustilo několik svých vývojářů

Přestože epizodický restart série Hitman měl od špatné hry hodně daleko, z hlediska prodejů se mu tolik nedařilo. Jak jsme informovali minulý týden, Square Enix se topí v mimořádných ztrátách a zrušil s dánskými tvůrci vydavatelskou smlouvu. Budoucnost studia IO Interactive je v tuto chvíli nejistá. Zatímco Square Enix hledá vhodného kupce, který by měl o schopné dáns...[Číst dále]

Prodej her v Česku i na Slovensku pokulhává. Lépe se daří i Nigérii

Překlady her do češtiny nebo slovenštiny už delší dobou nejsou standardem. Objevuje se hodně názorů, že si to velikost obou trhů zaslouží, od pravdy by ale nemohly být dále. Česko ani Slovensko prostě tak silnou kupní sílu nemají. S tímto zjištěním přišla organizace Newzoo, která provádí marketingové  průzkumy herních trhů. Na svém webu zveřejnila 100 největších zemí, co se týče prodejů her. Bohuž...[Číst dále]

Playerunknown’s Battlegrounds slaví. Vydělal přes 11 milionů dolarů během tři dnů

Před necelým týdnem se na Steamu objevil předběžný přístup survival vyvražďovačky Playerunknown’s Battlegrounds. Ten hned ze začátku může slavit velký úspěch – během prvních tří dnů vydělal přes 11 miliónů dolarů. Tvůrci Playerunknown’s Battlegrounds se nedávno pochlubili svými prodejními čísly. A není taky divu proč – hra si za pouhé tři dny dokázala získat ...[Číst dále]

Rocket League zdolalo hranici 29 miliónů hráčů. Prodalo se přes 10 milionů kusů

Fotbalová hra s autíčky Rocket Leauge zdolala další milník. Před necelými dvěma měsíci překročila hranici 25 miliónů hráčů a nyní se číslo navýšilo o další čtyři milióny. Rocket League hraje už téměř 29 miliónů hráčů. Zprávu plnou nadšení sdělil minulý týden viceprezident Psynixu Jeremy Dunham. V rozhovoru pro Kinda Funny Games také prozradil, že se prodalo přes 10,5 milionů kusů ne...[Číst dále]

Nioh slaví úspěch. Prodalo se ho přes milion kopií během dvou týdnů

Japonští vývojáři ze studia Team Ninja slaví úspěch. Jejich čerstvě vydané hardcore akce Nioh se prodalo přes jeden milionů kusů. Před pár dny to oznámil vydavatel Koei Tecmo. Jde o poměrně překvapivé číslo vzhledem k tomu, že hra rozhodně není pro všechny díky své obtížnosti. Vysoká prodejní čísla zahrnují jak fyzické, tak digitální kopie z celého světa. Milionová hranice byla poko...[Číst dále]

Indie hříčka Stardew Valley vydělala na Steamu víc než nové Call of Duty

Steam je největší herní platformou současnosti. Mobilní Google Play jej sice počtem aktivních uživatelů strčí do kapsy, ale nejedná se o vyloženě herní platformu. Navíc pochybujeme, že nekonečné běhačky dokázaly za loňský rok vydělat 3,5 miliardy dolarů (90 miliard korun). S touto gigantickou částkou přišel ruský web SteamSpy ve své výroční zprávě. Díky datům, jež stránka nasbírala v prů...[Číst dále]

Infinite Warfare ani The Last Guardian se nedaří. Kulhají jim prodeje

Call of Duty: Infinite Warfare si v prvním týdnu moc dobře nevedlo. Předchozím dílům vesmírná akce nešlapala z ekonomické stránky ani na paty, přestože v rukávu skrývala remaster čtvrtého dílu. Překvapivě se ve stejné situaci nachází i The Last Guardian, který na rozdíl od CoD ale své předchůdce hravě překonal. Tým japonského designéra Fumita Uedy na originálním titulu pracoval skor...[Číst dále]

Farming Simulator 17 slaví úspěchy. Za měsíc prodal milion kopií

Němci a pracovní simulátory je nerozdělitelná dvojice. Největší láskou našich západních sousedů je Farming Simulator, který na virtuální pole poprvé vyjel před osmi lety. Pomyslný volant série před měsícem převzal Farming Simulator 17 a jeden měsíc dokázal prodat přes milion kopií na PC, PS4 a Xbox One. Vývojáři z Giants Software tento úspěch připisují oddaným fanouškům, kteří je po...[Číst dále]

  • 1
  • 2