rozhovor

ZÁZNAM ROZHOVORU: Hodinové povídání s Danem Vávrou o Kingdom Come: Deliverance

Česká herní scéna momentálně žije vydáním očekávaného RPG Kingdom Come: Deliverance. My ostatně taky – tak moc, že se v našem SkillZone studiu, jež sídlí v budově největší výstavy o historii videoher Game On, nečekaně objevil i samotný Daniel Vávra, se kterým jsme si popovídali aktuálních pocitech, budoucích plánech a strastech herního vývoje.  Kromě divokých příprav rozho...[Číst dále]

ROZHOVOR: Total War: Warhammer 2 boří tradiční hratelnost série, tvrdí scenárista hry Andy Hall

Dnes vychází největší strategická hra tohoto roku – Total War: Warhammer 2. Zatímco už poctivě šikanujeme elfy a ještěrky na kontinentě Nového světa (recenzi přineseme příští týden), vy si můžete přečíst rozhovor s (pivem posilněným) hlavním scenáristou hry Andym Hallem, kterého jsme si odchytili na letošním Gamescomu. Jeho nadšení pro warhammerovské univerzum z něj vyzařovalo...[Číst dále]

ROZHOVOR: Life is Strange: Before the Storm odhalí příběh Chloe a uctí původní sérii

Žebříček nejlepších herních sidekicků by jistě byl narvaný zajímavými postavami (hned nás napadá bramborová GLaDOS). Přesto se najde jedna modrovlasá puberťačka, která by drze ukradla první místo – Chloe Price. Není tedy divu, že se dočkala vlastní hry. Na Life is Strange: Before the Storm sice nepracují vývojáři z Dontnod, přesto z týmu Deck Nine srší odhodlání vyrovnat se originá...[Číst dále]

Rozhovor s Jindřichem Rohlíkem nejen o Branách Skeldalu

Jindřich Rohlík stál za zrodem kultovního krokovacího RPG Brány Skeldalu a nyní se snaží získat dostatek financí na vývoj jeho pokračování, které ponese podtitul 7 Mágů. Rozpovídal se nejen o kampani na Startovači, ale i strastech vývoje her i něco málo o české herní scéně. Battleforce.cz: První otázka je nasnadě. Jak jste zatím spokojený s průběhem vývoje dotování Bran Sk...[Číst dále]