Bungie: Svoboda, rovnost, bratrství!

Ne, nesvoláváme revoluci. Bavíme se o plánech studia Bungie do budoucna. Letos jeho zástupci na svém E3 panelu hovořili o své nezávislosti, vývoji napříč herními platformami a importování obsahu z původního Destiny do jejího pokračování, v rámci nadcházejících sezón.

Na panelu se jali prezentace hned tři představitelé vývojářů Destiny 2, a to herní ředitel Luke Smith, generální manažer Mark Noseworthy a hlavní designérka Raylene Deck. Kanadský moderátor Geoff Keighley na úvod rozvinul diskuzi ohledně evoluce Destiny 2. Smith nabídl vhled do kreativního procesu, kdy zmiňuje neustálé formování představy, jaké by Destiny mělo být. Vliv má nejen měnící se povaha byznysu, ale také pohled core fanoušků jak doplňuje Noseworthy, přičemž klíčový faktor je pro vývojáře svobodná tvorba. Tím naráží na vývoj původní trilogie Halo pro Microsoft a nedávné rozloučení se s Activision a nová budoucnost ve stylu “sjíždění vlny nezávislosti na videoherním trhu”.

Dalším tématem bylo přidávání obsahu z původního Destiny. Smith vysvětluje tuto souvislost na nedávno oznámeném rozšíření Shadowkeep. Shadowkeep vývojáři vnímají jako začátek experimentu, ve kterém zkouší využít potenciál dat z jedničky a rozvinout je novým směrem. Raylene Deck k tomu doplňuje, že tento projekt momentálně není koncipován jako přímý import obsahu z předešlého dílu. Jelikož jde o dynamický proces, je příliš brzy spekulovat nad znovuzrozením Gjallarhornu. S obsahem odkazující na jedničku se však budeme nejspíše setkávat častěji.
Zajímavým tématem byly také videoherní platformy, přičemž Noseworthy nedávno oznámil  – ve stejném streamu jak byla odhalena free to play verze Destiny 2 – sdílené zálohování dat pro všechny platformy. Ano, naši Guardiani najdou domov jak na Windowsech, PS4, tak Xbox One. Crossplatformové úložiště má přijít s Shadowkeepem v září a Bungie tak zavrhává politiku exkluzivního obsahu. Jediným háčkem je, že hru a DLC musíme mít zakoupenou na všech platformách. Noseworthy dále zmiňuje, že další vývoj bude také silně ovlivněn nadcházející generací konzolí, přičemž Microsoft již poodhalil Project Scarlett a na PS5 stále čekáme.

A co vůbec říkáte na Season of Opullance?

Havi
Loot and shoot ve Warframu a souboj o přežití světa v Mortal Kombat jsou moje dva oblíbené gamingové koníčky. Rád se pustím i do jiných žánrů, snad kromě Battle Royale, kolem kterého obecný hype přiliš nesdílím. Gamingu se věnuji i v rámci studia sociologie na FSV UK a o volných chvílích si rád zafotím, složím nějaké audio nebo pohraju s vektory v illustrátoru.