fbpx

Jak by asi vypadal remake Maxe Payna?

Max Payne se díky fanouškovskému nadšení dočkal alespoň částečně nového kabátku…

Wojciech Chalinský má na starosti vývoj prostředí v herním studiu Bulkhead Interactive. V rámci své práce se tak rozhodl vytvořit známé prostředí ze hry Max Payne v Unreal Enginu. Konkrétně vytvořil stanici metra Roscoe Street, kterou ve hře navštívíte ihned na začátku.

Jak jsme již zmínili, jedná se jen o nostalgickou práci, která slouží jako experiment. Rockstar s tímto dílem nemá nic společného. Sice by bylo krásné dočkat se oficiálního remaku, ale jak víme, Rockstar nikdy své hry neremasteroval. Nebudeme však házet brokovnici v bullet timu do metra. Třeba se časem dočkáme. Níže se můžete pokochat videi a nostalgicky se zasnít, jaké to bylo střílet ve zpomaleném čase feťáky.

Zdroj:

DSOG

Jan Peroutka
Geek, vášnivý hráč počítačových a konzolových her. Sběratel starých konzolí, komiksů, VHS kazet a všeho geek haraburdí.