Call of Duty: Modern Warfare dostává podporu NVIDIA Ansel a Highlights. Oznámeny byly také doporučené konfigurace(3 minuty čtení)

Call of Duty: Modern Warfare, hráči i odbornou veřejností očekávaná střílečka z pohledu první osoby, bude mít již při vydání podporu funkcí NVIDIA Ansel a NVIDIA Highlights. Chybět nebude ani podpora stínů počítaných pomocí ray tracingu v reálném čase a také NVIDIA Adaptive Shading. Společnost Activision také oznámila oficiální systémové požadavky PC verze Call of Duty: Modern Warfare pro různé konfigurace.

Call of Duty: Modern Warfare dostane podporu NVIDIA Ansel a Highlights

GeForce Experience je důležitým pomocníkem majitelů GPU GeForce. Poskytuje jim nástroje, které vylepšují herní zážitek a umožňují nové způsoby interakce s oblíbenými tituly. Dva z těchto nástrojů, Ansel a Highlights, budou k dispozici i v Call of Duty: Modern Warfare.

GeForce Experience je důležitým pomocníkem majitelů GPU GeForce. Poskytuje jim nástroje, které vylepšují herní zážitek a umožňují nové způsoby interakce s oblíbenými tituly. Dva z těchto nástrojů, Ansel a Highlights, budou k dispozici i v Call of Duty: Modern Warfare.

Ansel je fotografický režim, který na PC umožní na pořizovat snímky během příběhové kampaně. Lze v něm nastavovat téměř libovolný úhel záběru a výsledné fotografie je pak možné si přizpůsobit pomocí filtrů, vylepšení a dalších úprav. Výsledkem se hráči mohou pochlubit na sociálních sítích, diskuzních fórech nebo webové stránce Shot with GeForce.

Funkce Highlights zase dokáže automaticky zachycovat videa klíčových okamžiků ze zápolení více hráčů včetně úspěšných zneškodnění soupeře během vyhrocených situací nebo vítězných momentů zápasu. Záznamy se ukládají a lze je snadno sdílet online na sociálních sítích.

Call of Duty: Modern Warfare posouvá grafickou stránku série na novou úroveň

Jako oficiální partner PC verze Call of Duty: Modern Warfare spolupracovala společnost NVIDIA úzce s Activision a Infinity Ward na tom, aby grafická stránka novinky nabídla dosud nevídanou úroveň kvality. Výsledkem spolupráce je, kromě zpřístupnění výše zmíněných funkcí, implementace ray tracingu v reálném čase a také NVIDIA Adaptive Shading.

Ray tracing v reálném čase mění způsob tvorby her a dramaticky zvyšuje kvalitu zobrazení, které mohou dosáhnout.

NVIDIA Adaptive Shading je nová, pokročilá technika stínování umožňující vylepšit výkon a v reálném čase dosáhnout takové věrnosti obrazu, jaká dosud ve hrách nebyla možná. Přizpůsobením úrovně stínování v různých částech obrazovky tato technologie redukuje práci, kterou grafická karta musí vykonat. Tím je dosaženo vyššího výkonu bez snížení kvality obrazu. 

Systémové požadavky na Call of Duty: Modern Warfare jsou dostupné na blogu společnosti Activision. Hráči navíc mohou aktuálně získat Call of Duty: Modern Warfare při koupi vybraných karet GeForce RTX nebo jimi osazených notebooků či PC sestav.

Článek o funkcích Ansel a Highlights v Call of Duty: Modern Warfare najdete zde. Článek o funkcích Ansel a Highlights v Call of Duty: Modern Warfare na blogu společnosti Activision zde.

Source :

Tisková zpráva

Redakce SkillZone
Jsme banda naprosto rozdílných lidí, kteří se skvěle doplňují a jdou jedním směrem, za stejným cílem. Psaní nás prostě baví a jsme rádi, že vám prostřednictvím tohoto webu můžeme něco předat.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na