Capcom ohledně Street Fighter V: S reklamou jsme to zatím jen zkusili…

Firma Capcom se při updatu z 11. prosince pokusila začlenit reklamy do své hry Street Fighter V.
Ty však byly 
25. prosince zase odstraněny.

Na reklamu jsme zvyklí a kdyby nebyla součástí sportovních her (např. FIFA, NBA, NHL), připadalo by nám to snad i neúplné. Navíc se dá vypnout a při spuštění hráč získává herní měnu.
Hlavní problém ve hře Street Fighter V však nastal v implementaci. Výraznost reklamy a vizuální narušení vzhledu nadzvedlo ze židle většinu hráčů.
Tyto reklamy 25. prosince ze hry zmizely s prohlášením, že takto to bylo už od počátku naplánováno. Při zvolení třetí až desáté barvy do ad-stylu hra ukáže chybu, a hráč je nucen používat pouze barvy 1 a 2, což mi na plánované ukončení moc nesedí.

Yoshinori Ono (producent hry Street Fighter V) vydal prohlášení po uzavření Capcom Cupu 2018 s poděkováním komunitě za jejich zpětnou vazbu ohledně sponzorovaného obsahu s tím, že se budou snažit tuto funkci v budoucnu zlepšit.
Probíhá tedy vyhodnocování. Kdy, a jestli se reklamy vrátí Capcom neřekl. Hráči na redditu zatím žertují s kolážemi, v nichž má Akuma na čele logo McDonald’s.

Dragonarrr
Negramotný spisovatel, zbrklý ajťák, obkreslující malíř, angličtinář neschopný odpovědi, bývalý ochotnický herec, hráč všeho možného a naprosto amatérský streamer. To všechno jsem já. Moment! Ještě lučištník. :-D