Domů » Články » Coronavirus katapultoval Plague Inc. na vrchol prodejnosti

Coronavirus katapultoval Plague Inc. na vrchol prodejnosti

Oblíbený simulátor vyhynutí lidstva se stal nejprodávanější hrou na iOS. Mobilní hra z roku 2012 slaví comeback “díky” propuknutí epidemie Coronaviru. Stránky hry byly několikrát mimo provoz, protože je shodil nával hráčů.

Někdy zkrátka nemůžeme předvídat okolnosti, které posunou dění určitým směrem. Když Netflix spustil seriál Zaklínač, hra od CD Project RED Zaklínač 3: Divoký Hon se dočkal rekordní hratelnosti. Když Google představil Google Maps, učební obory kombinující zeměpis a informatiku začaly dávat smysl. Když na začátku letošního roku propukl v Číně Coronavirus, Plague Inc. se stal nejprodávanější hrou na iOS a překonal dokonce i Minecraft. Plague Inc. je fascinující simulátor epidemie, kde budujeme vir za jediným účelem: vymýtit lidstvo. Vývojáři Ndemic dokonce na svém Twitteru vydali prohlášení, že hráči musí hledat informace o Coronaviru někde jinde než v jejich hře, protože nával zvědavců způsoboval pád stránek. Pokud jste dnes možná už ikonickou hru ještě nezkusili, mrkněte na Google Play či App Store.

Source :

PocketGamer

Láďa Havrland
Written by
Loot and shoot ve Warframu a souboj o přežití světa v Mortal Kombat jsou moje dva oblíbené gamingové koníčky. Rád se pustím i do jiných žánrů, snad kromě Battle Royale, kolem kterého obecný hype přiliš nesdílím. Gamingu se věnuji i v rámci studia sociologie na FSV UK a o volných chvílích si rád zafotím, složím nějaké audio nebo pohraju s vektory v illustrátoru.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na
X