fbpx
Domů » Darksiders 3 vsází na svižnější akci a zajímavé bossfighty. Graficky ale neoslnil

Darksiders 3 vsází na svižnější akci a zajímavé bossfighty. Graficky ale neoslnil(2 minuty čtení)

THQ Nordic – původně známý jako Nordic Games – si dal za cíl shromáždit pod sebou všechny tituly z portfolia zkrachovalého THQ. Aktuálně mají pod palcem (díky nedávné akvizici Koch Media) série jako Saints Row, Metro či Darksiders. Právě třetí díl posledního zmíněného titulu se na letošním Gamescomu dočkal velké pozornosti v byznysové i veřejné části, čehož jsme náležitě využili.

V Darksiders 3 od Gunfire Games se tentokrát neujmete role biblických jezdců apokalypsy, ale jejich neméně rozverné sestřičky – Hněvu. Ta dostane za úkol potrestat svým bičíkem Sedm smrtelných hříchů, které uvedly svět do dezolátního stavu. Děj se odehrává paralelně s příběhem prvního dílů, tudíž máme údajně očekávat prolínající se linky s Válkou.

V souboji je Hněv velmi agilní a rychlá, což jde ruku v ruce s jejím způsobem boje. Místo brutální síly spoléhá na svůj bič, s nímž dokáže z bezpečné vzdálenosti zlikvidovat několik nepřátel naráz. Ti ovšem přestali chodit ve větších skupinkách a také jsou překvapivě odolní, tudíž je dvěma ranami bičem rozhodně neodpravíte. Celý souboj je takovým baletem, v němž uhýbáte nepřátelským výpadům a sami čekáte, kdy můžete protivníkům švihnout do ksichtu.

V průběhu našeho dema jsme narazili na Závist, jednu ze Sedmi smrtelných hříchů, která posloužil jako ukázkový bossfight. Po několika vlnách menších nepřátel se Závist ukázala v celé své kráse a začala kolem sebe metat plošná kouzla, kterým jsme museli rychle uhýbat. Do toho se mrška teleportovala sem a tam, což souboj značně prodloužilo. Vše se dělo po fázích, kdy jsme se postupně museli přizpůsobovat novým podmínkám v uzavřené aréně, rozhodně tedy nestačilo jen slepě mačkat tlačítka na ovladači. Za tohle palec nahoru.

Co ovšem musíme vytknout, je grafická stránka hry. Přestože vývojáři zvolili pastelové barvy a lehce komiksovou stylizaci, některé textury působily rozmazaně, neostře a vůbec zastarale. Zda se to do vydání zlepší, je velká neznámá, ale určitě bychom lepší péči o vizuál ocenili.

Jestli Darksiders 3 nabídnou ještě variabilnější prostředí a více možností v soubojích, mohla by se z něj vyklubat povedená akce. Hra vychází 27. listopadu na PC, PS4 a XONE.

Source :

Vlastní