Digital Extremes prozradili techniku vesmírného souboje v updatu Empyrean pro hru Warframe(1 minuta čtení)

Očekávané rozšíření Empyrean přinese do světa Warframu vesmírný bitevník RailJack a spolu s ním nový rozměr vesmírných bitev. Vývojářům se přitom nad složitou simulací vesmírného souboje podařilo vyzrát poměrně jednoduchým trikem.

Výpočty pohybu lodi tak komplikované nejsou. Warframe však umožňuje, aby se v ní zároveň pohybovala posádka a to už může být pro server problém. Jak tedy vyřešit tenhle dvojitý pohyb? No tak, že se loď hýbat prostě nebude! Kreativní ředitel Digital Extremes Steve Sinclair na svém Twitteru prozradil techniku, jak se vývojářům podařilo obejít složité propočty u rozšíření Empyrean. Okna RailJacku nejsou totiž úplně okna, ale portály, které přenáší obraz z bojiště, kde se pohybuje dvojník naší lodě. V praxi je to podobné jako v herní klasice Portal, namísto přemisťování objektů je ale důležité to, co vidíme na druhé straně portálu. Stejně tak jsou mimo bojiště Obelisky, které budeme mít za úkol sabotovat. S naší postavou se tedy nebudeme vůbec pohybovat na bojišti ale budeme mít iluzi, že ano. Říkáte si: “To bych raději spočítal pár rovnic, aby to neznělo tak složitě…” ? Mrkněte na schéma, které k tweetu Sinclair pro lepší vysvětlení přikládá.

Source :

PCGamer

Láďa Havrland
Loot and shoot ve Warframu a souboj o přežití světa v Mortal Kombat jsou moje dva oblíbené gamingové koníčky. Rád se pustím i do jiných žánrů, snad kromě Battle Royale, kolem kterého obecný hype přiliš nesdílím. Gamingu se věnuji i v rámci studia sociologie na FSV UK a o volných chvílích si rád zafotím, složím nějaké audio nebo pohraju s vektory v illustrátoru.