Domů » Články » Herní novinky » EA zavřelo studio Visceral. Singleplayerová Star Wars hra se má předělat

EA zavřelo studio Visceral. Singleplayerová Star Wars hra se má předělat

Smutný konec autorů série Dead Space

Ještě včera jsme měli na obzoru několik Star Wars her. Multiplayerový Battlefront 2 od DICE se dočká vydání již příští měsíc a další tituly se dosud kuchtily v jiných studiích ze stáje EA. Zatímco se Motive pod vedením charismatické Jade Raymondové těší dobrému zdraví, studio Visceral naopak potkal nečekaný konec.

Kalifornský tým, který má na kontě třeba sérii Dead Space či policejní odbočku Battlefield: Hardline, se přesouvá do EA Worldwide. To bohužel zároveň znamená, že studio Visceral definitivně zavře krám. Co se týče jejich rozdělané singleplayerové Star Wars hry, ta se má dočkat razantních změn. Rozhodnutí přišlo přímo od vedení EA.

“Visceral pracoval na akční adventuře ze světa Star Wars. Doposud se profilovala jako příběhová lineární hra. Během vývoje jsme nechali hráče otestovat její prototyp, naslouchali zpětné odezvě a přání, co a jak chtějí hrát, a rovněž bedlivě sledovali změny na trhu. Ukázalo se, že pokud chceme, aby se hráči vraceli k našemu titulu a užívali si ho delší dobu, musíme překopat jeho design,” uvedl viceprezident EA Patrick Söderlund.

[arve url=”https://www.youtube.com/watch?v=fB20vqRp4rA” /]


Vizuální stránku hry i věrnost značce Star Wars údajně chtějí zachovat, jen se zaměří na širší možnosti a pestřejší hratelnost, které naplno využijí přednosti Frostbite enginu. Těžko říct, co tím Söderlund přesně myslel. Někteří novináři signalizují, že se hra dočká otevřeného světa po vzoru Dragon Age: Inquisition či Mass Effect: Andromeda, jiní zase tvrdí, že celá rošáda smrdí online prvky či mikrotransakcemi. Ve všech ohledech stále jde o spekulace.

Navíc se zdá, že zkušená Amy Hennigová, která v Naughty Dog měla na starost sérii Uncharted, už na projektu vůbec nepracuje. Alespoň tak tvrdí server Kotaku s odkazem na e-mail z EA. Zda se nadále podílí na Star Wars hře ze studia Motive – společně s Jade Raymondovou a ex-Valve designérkou Kim Swiftovou – není ještě jasné.

Nepojmenovaná Star Wars hra měla původně vyjít v roce 2019, nyní je ovšem evidentní, že se dočká výrazného zpoždění. Kdo ví, co na nás nakonec vyleze. Nám by lineární příběhová akce – a de facto duchovní nástupce rovněž zrušeného Star Wars 1313 – vůbec nevadila. Jediné, co nám z ní zůstalo, je drobounká ukázka z loňské E3.

Čtěte také: Vychází ELEX, nová hra od tvůrců Gothicu. Mrkněte na launch trailer a sběratelskou edici

[arve url=”https://www.youtube.com/watch?v=f2Cx3JgnSPQ” /]

Source :
X
X