Jak funguje fyzika a animace v Uncharted 4(1 minuta čtení)

Bez fyziky se neobejdeme v reálném životě, natož pak ve hrách…

Asi každý z nás ví, že hru nevyrobíte ze dne na den – zabere to spoustu času a lidského úsilí. Vývojáří nás navíc v posledních letech zásobují deníčky a videi, kde nám vývoj her přibližují. Na konferenci GDC (Game Developers Conference) jsou přednášky o vývoji na dením pořádku. Navíc je pořadatelé později zveřejňují na YouTube a tak se dostanou zajímavé věci i mezi obyčejné hráče.

Jednu takovou přednášku bychom teď chtěli vypíchnout. Konkrétně se jedná o přednášku českého animátora Michala Macha, který pracoval například na Mafii 1 a 2, Silent Hill Downpour nebo prvním The Last of Us.

Během přednášky nám ukáže, jak funguje fyzika a animace ve hře Uncharted 4 a co je potřeba udělat, aby vše fungovalo jak má. Přednáška je celá v angličtině, ale myslíme, že i ti méně jazykově zdatní dokáží pochopit, o čem se mluví.

Source :

YouTube

Jan Peroutka
Geek, vášnivý hráč počítačových a konzolových her. Sběratel starých konzolí, komiksů, VHS kazet a všeho geek haraburdí.