fbpx
Domů » Gamescom 2015: Dojmy z Call of Duty: Black Ops 3 (MP)

Gamescom 2015: Dojmy z Call of Duty: Black Ops 3 (MP)

Na GamesComu jsme potřetí vlezli zpátky do černého.

Soutěž o betaklíče najdete zde! Soutěž ukončena, děkujeme za účast!

Call of Duty je takový každoroční hollywoodský evergreen. Letošek taktéž není výjimkou a pokračování vcelku povedené subsérie Black Ops, ať už se jakkoliv podobá posledně vydanému Advanced Warfare, slibuje mnohé změny a příběh hodný amerických večerních trháků s veškerým klišé, které nabízejí.

„CoDku“ jsme se nevyhli ani na GamesComu, kde jsme měli možnost si zahrát multiplayer. K mé smůle byly k dispozici pouze konzolové verze, tudíž si dokážete představit, jak následně vypadalo skóre zatvrdlého PCčkaře. Tedy mé.

Pokud jste zrovna nevylezli z jeskyně, víte, že se Black Ops 3 odehrává v blízké budoucnosti, ne nepodobné té v Advanced Warfare, tudíž o jetpacky a futuristické plasmové zbraně nebude rozhodně nouze. Nejfešněji vypadal podle mě luk s výbušnými šípy, který jsem si ve výsledku mohl i vyzkoušet.

Pojďme se však zaměřit na mulťák jako takový. Mohli jsme si zahrát pouze mód Hardpoint, v němž jsme měli za úkol obsadit a bránit tři klíčové body. Nejedná se o nic nového pod sluncem, ve finální verzi by mělo být k dispozici sedm různých módů, což už je docela pestrá porce zábavy, pokud inklinujete k akčním multiplayerovým řežbám.

Zvolit Hardpoint jako výkladní skříň letošního GamesComu se ale podle mě ukázal být trošičku nešťastný. Přestože je mód více založen na kooperaci mezi spoluhráči, donutit náhodné návštěvníky GamesComu a novináře z celého světa k souhře byl logicky nadlidský úkol. Výsledný zápas pak vypadal spíše jako zdivočelý Team Deathmatch.

Již tradičně jsem měl na výběr jak z hotových herních tříd, tak vlastních vytvořených. Každý specialista má jasně vytyčené výhody a ve svém arzenálu má krom různorodých kvérů i možnost si vybrat speciální schopnost či zbraň. Jelikož jsem hrál na ovladači, který jsem měl v ruce zhruba třikrát za celý život, jsem popadl chlapíka s brokovnicí s nadějí, že aspoň něco trefím.

K mému (nepříjemnému) překvapení mi ovládání tak nepadlo do ruky, že ani s brokovnici jsem nedokázal z někoho udělat cedník. Samotná industriální mapa měla kupodivu spoustu otevřeného prostoru a hráči se spíše motali mimo koridory, tudíž jsem po prvních třech (velice rychlých) zhebnutích vyměnil za futuristickou útočnou pušku.

Volba to byla dobrá a opěrné body se mi s ní bránily mnohem lépe, byť na tom má svůj podíl moje kempící pozice a šikovný konzolový autoaim. Po killstreaku jsem měl možnost použít výše zmíněný luk s výbušnými šípy – ač chvilku trvá, než jsem jej „naloadoval“, jeho účinnost se rovnala dobře mířenému granátu, tu a tam jsem byl tedy schopen sundat dvojici protihráčů, byli-li blíže u sebe. Pocit absolutní moci included.

Vám můžu potvrdit jediné – akce je v multiplayeru stále více než dost a přestože mi minimální progress mezi jednotlivými díly Call of Duty tuze vadí, nemohu popřít, že jsem se u multiplayeru prostě a jednoduše bavil. Zážitek srážel snad jen můj souboj s PS4 ovladačem, s nímž jsem si tu a tam hodil nechtěně granát pod nohy. Mám se ještě co učit.

Napsat dojmy z velice rychlých dvaceti minut gameplaye není úplně jednoduchá věc, o to víc se těším na nadcházejících pár dní betatestování, které nabídne trojici jiných map a všechny herní módy krom zombie. Pokud se chcete připojit, můžete si o svůj betaklíč zasoutěžit.

Do kůže člena speciálních jednotek se dostanete 6. října, kdy Call of Duty: Black Ops 3 vyjde.