Domů » Články » Ghost of Tsushima vás donutí najít si vlastní cestu

Ghost of Tsushima vás donutí najít si vlastní cestu

Očekávaná akční adventura Ghost of Tsushima je v mnoha ohledech stále zahalená v závoji tajemství. Jednou z jistot je však nemalý otevřený svět, kterým bude disponovat. Nyní jsme se dočkali dalších informací, z nichž se dozvídáme, že nám vývojáři pohyb v něm zrovna neusnadní.

Na obrovské mapě světa se totiž nebudou nacházet značky a vysvětlivky, na které jsme zvyklí z většiny dnešních her. Rovněž neočekávejte šipky a indikátory pro nalezení správné cesty k cíli vašeho úkolu. Hlavní pomocí vám bude především znalost světa a orientační smysl. Hra vás tak bude vybízet mimojiné i k detailnějšímu prozkoumávání oblastí. A jelikož se jedná o doposud největší herní svět, které studio Sucker Punch vytvořilo, můžeme se těšit na dlouhé hodiny zábavy.

Mnohým hráčům by se mohlo toto rozhodnutí zdát býti krokem zpět, opak však může být pravdou. Vzpomeňme na podobný pokus v předloňském Red Dead Redemption 2. Často až přehnaná jednoduchost her spoustě hráčů již leze na nervy a dozajista uvítají možnost více se vyřádit. Na druhou stranu sáhodlouhé hledání kýženého cíle v The Elder Scrolls III: Morrowind dokázalo být velmi frustrující a otravné. Doufejme, že Ghost of Tsushima najde zlatou střední cestu. Plánované datum vydání je stanoveno na 26. června 2020 exkluzivně pro PlayStation 4. Vzhledem k nynější situaci se však můžeme obávat mírného odložení.

Source :
Václav Brixí
Written by
Jsem nadšený hráč videoher, především RPG a akčních FPS, velmi špatný hráč strategických her. Milovník knížek, především fantasy, sci-fi a historie. Student na Jihočeské Univerzitě v oboru Kulturních Studií se zaměřením na populární kulturu a samozvaný odborník na hudbu.
0 0 vote
Hodnocení článku
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Komentářem zvýšíš radost redaktora +1x
()
x
X
X