Domů » Články » Herní novinky » Hellblade předčil všechna očekávání. Vývojáři jsou po třech měsících v plusu

Hellblade předčil všechna očekávání. Vývojáři jsou po třech měsících v plusu

I šílenství se dá krásně prodat
Hellblade

Hellblade: Senua’s Sacrifice rozhodně není hrou, která by v očích velkých vydavatelů dokázala okouzlit masy hráčů. Severská mytologie teď zrovna nefrčí, obtížné souboje zase zaujmou jen některé hráče a důraz na psychologickou složku hry nemusí být látka, kterou casual hráči dokážou jen tak vstřebat.

Krásou indie her ale je, že se na podobné názory nemusí ohlížet. Vývojáři z Ninja Theory si hru vydali sami a pořádně s ní zabodovali. U nás si Senua odnesla skoro perfektní hodnocení a ani v zahraničí nebyla chvála o moc menší.

Úspěch naštěstí přišel i v počtu prodaných kopií. V rozhovoru pro GamesBeat se o vývoji rozpovídali vedoucí projetku Tameem Antoniades a prozradil, že Hellblade předčil všechna očekávání studia. A nejde jen o pár procent navíc – svého nastaveného cíle v prodejích dosáhli vývojáři o šest měsíců rychleji.

„Hellblade se prodával lépe, než jsme očekávali. Myslím, že už máme skoro zaplacený vývoj, nebo se nám to povede během pár týdnů,“ řekl Antoniades. „Čekali jsme to až za šest, osm, devět měsíců. Nakonec nám to trvalo jen tři,“ doplnil. Vývojářům pomohl samotný fakt, že pustili hru do éteru bez pomoci velkého vydavatele, tudíž nemuseli kalkulovat s nemalými distributorskými poplatky.

Přesná čísla Antoniades neposkytnul, avšak už teď je v plánu detailní soupis a vývojářský deníček. V něm vývojáři plánují zveřejnit počet prodaných kopií, cenu vývoje a spoustu dalších detailů.

Čtěte také: Na Steamu vyšla česká hra Attentat 1942. Bojuje o mezinárodní cenu

[arve url=”https://youtu.be/3-BlHwXJsX0″ /]

Source :

vg247.com

X