Domů » Články » Herní novinky » Jade Raymond přechází z Ubisoftu do EA

Jade Raymond přechází z Ubisoftu do EA

A rovnou se pustí do nové hry ze světa Star Wars.

Je smutné, když se herní studio loučí s výraznou tváří svých projektů, obzvláště když Jade Raymond pomohla v Ubisoftu vytvořit takové pecky, jako jsou první dva díly Assasin’s Creed nebo Splinter Cell: Blacklist. V tomto případě to snad nebude tak hrozné – přechází do vývojářského studia pod hlavičkou EA.

Prvním úkolem nového studia Motive v kanadském Montrealu nebude nic menšího než příspěvek do univerza Star Wars (možná půjde o reinkarnaci zrušeného projektu Star Wars 1313). Vývojáři z Motive by na něco takového neměli být sami, prý budou spolupracovat s týmem z Bioware, kteří momentálně kutí Mass Effect: Andromeda.

A aby to nebylo málo, na projektu se bude podílet i Amy Hennig, která má na svědomí příběhovou část série Uncharted, případně legendární Legacy of Kain. Jade by se také měla podílet na dění v kalifornském studiu Visceral.

Všechno to zní skvěle, Amy i Jade mají dlouhou historii v herním odvětví a pokud jim EA dá volnou ruku, měli bychom se dočkat skvělé příběhové akce ze světa Star Wars. Prozatím nám nezbývá nic jiného, než jim popřát hodně štěstí.

jade-raymond

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
X