Domů » Články » Zajímavosti » Jak dostat PUBG na přísný čínský trh?

Jak dostat PUBG na přísný čínský trh?

Proniknout na čínský trh není vůbec jednoduché, o čemž se přesvědčili vývojáři mobilní verze PUBG Tencent. Ti po několika měsících vzdali snahu protlačit hru přes čínské zákony a na trh uvedli “zcela jinou hru”.

O tvrdých legislativních podmínkách pro uvedení hry čínskému publiku se již v minulosti přesvědčily tituly jako World of Warcraft či DOTA 2, které byly problematické kvůli zobrazování krve a kostlivců v rámci kontextu čínských tradic. Pokud jde o zobrazení krve, mohlo to být jednou z příčin neúspěchu představit v Číně i PUBG. Nová hra od Tencent nese název Game for Peace a je vydávána pouze na mobily, které jsou v Číně nejpoužívanější herní platformou. Podle Reuters vzdává tato hra hold bojovníkům modrého nebe, letecké jednotce chránící vzdušný prostor země.

Zpravodajové Reuters Brandy Goh a Sijia Jiang dále uvádějí, že Tencent prezentuje Game for Peace jako zcela novou hru. Jedná se o zbrusu nový titul, nebo schůdnější verzi PUBG pro čínské směrnice, okořeněnou o vesele mávající avatary poražených soupeřů, barevné záblesky nahrazující krev se špetkou systémové propagandy? To posuďte sami podle gameplaye hry.

X