Další nepodařený projekt z Kickstarteru? Moderní System Shock byl odložen na neurčito(2 minuty čtení)

Ne vždy vyjdou nalajnované plány...

Když se na Kickstarteru na začátku loňského roku objevil System Shock v moderním kabátku, byli jsme hodně natěšení. Shodan a její kamarádi položili základy, ze kterých se učily skvělé hry jako Deus Ex nebo Half-Life. Bohužel se nám ani v tomto případě nevyhnulo prokletí crowdfundingu.

Vybraných 1,36 milionů dolarů sice překročilo požadovanou hranici 900 tisíc, přesto vývojáři svou práci zastavili. Podle slov tvůrců se z pouhého remasteru stal plnohodnotný reboot, avšak jejich plán sebou přinesl spoustu problémů. Na takový úkol prostě nebyli připraveni.

„Možná jsme byli až moc úspěšní. Naše vize se změnila. Z remasteru jsme se přesunuli k úplně nové hře. Vyměnili jsme engine z Unity na Unreal. Je to volba, které nelitujeme, protože nám hodně pomohla. S těmito změnami jsme si představovali ambicióznější projekt, ale zároveň jsme se vzdálili od původního konceptu,“ napsal CEO Stephen Kick na Kickstarteru.

Studio Nightdive také potvrdilo, že všechny peníze z jejich kampaně již byly utraceny. Vedení proto zkoušelo zajistit dohodu s vydavateli, aby svůj projekt mohli dokončit. Kvůli zaměření projektu jej ale nikdo nepřijal a vývojáři se dostali do slepé uličky.

System Shock reboot je proto oficiálně odložen na neurčito. Patnáct externích pracovníků již pro studio nepracuje, všichni trvalý zaměstnanci naštěstí o své pozice nepřišli. Studio momentálně neplánuje lidem vracet peníze, vývojáři totiž stále doufají, že dodají kompletní hru.

Čtěte také: Českému Kingdom Come se daří. Pokořil hranici půl milionu prodaných kopií

Source :

pcgamer.com

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na