Krátké postřehy z Classicu(2 minuty čtení)

Zátěžový test WoW Classicu je u konce a všem, co mají v plánu prožít začátky WoWka se vším všudy, nezbývá než počkat do oficiálního vydání hry. Testování jsem se do určité míry zúčastnil také a chtěl bych se s vámi v tomto krátkém článku podělit o pár postřehů.

V jednom ze svých úvodních článků do WoW rubriky jsem si povzdechl nad tím, jak se moderní WoWko vzdálilo původním MMORPG hodnotám. Že se vše odehrává příliš rychle, hráči nemají čas pomalu se v battlegroundu či dungeonu ani pozdravit a celkově jsem někdy nabýval pocitu, že hraji single-player titul s nálepkou MMOčka.

Ke Classicu jsem se dostal až v zátěžovém testu, ale musím přiznat, že jsem byl příjemně překvapen, jak k tomu hráči přistoupili a užívali si tento nostalgický návrat. Zase jsem měl alespoň na chvíli pocit, že jsem součástí světa, kde spolu lidé komunikují a zkrátka se dobře baví. A nebyl jsem jediný. Jeden z hráčů nahrál na Youtube video, ve kterém je vidět, že WoW komunita jsou hráči se smyslem pro fair play.

A o co šlo? V úvodní lokaci orků je nutné v jednom questu zabít NPC s názvem Sarkoth. Padá z něj item, který si ale může lootnout pouze jeden člověk, na rozdíl od loot systému, který funguje v Battle for Azeroth expanzi. A jak tomu hráči přistoupili? Utvořili frontu, kdy hráč na řadě vždy čekal, až se NPC spawne a pak si ho mohl v klidu lootnout. Přiložené video je v němčině a na něm zachycený streamer praví: „Tomuhle já říkám herní komunita!”.

Je hezké vidět, že i lidé kteří se vzájemně neznají, jako například v této hře, si dokáží vzájemně vyhovět. Člověk když to tak vidí, má hned chuť si Classic zahrát, byť jsem to původně ani neplánoval. A abych přiložil i nějaký svůj herní „zážitek” ze stress testu, s pár náhodnými undeady jsme v úvodní lokaci uspořádali menší rave party. No, posuďte sami.

Source :

icy-veins

František Doležal
Medik, geek, dashcamer a milovník dobré pizzy. Šílená kombinace? Realita je ještě šílenější.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na