Domů » Články » Minecraft Dungeons bude mít procedurálně generované levely

Minecraft Dungeons bude mít procedurálně generované levely

Minecraft je stále velký fenomén. Dávno se nejedná jen o klasickou Java verzi, kde hráči popouští uzdu své stavitelské fantazii. Microsoft například vytvořil mobilní hru Minecraft Earth, nesmíme ale zapomenout ani na příběhový Minecraft Story Mode a nyní se chystá diablovka Minecraft Dungeons.

O Minecraft Dungeons nyní autoři vydali jeden ze svých vývojářských deníků. Tento se konkrétně zabývá herní prostředím. To bude procedurálně generované, takže byste nikdy neměli projít určitou část mapy stejně, ale zároveň vývojáři slibují, že stále poznáte, v jakém levelu jste. Ostatně Minecraft má s procedurálním generováním a tvorbou biomů v rámci jejich map velké zkušenosti.

Jenže u Minecraft Dungeons to má jeden háček, jelikož je jedná o úplně jiný žánr, než doposud. Do procedurálního generování tedy musí zasáhnout ruka vývojáře. „S čím procedurální generování nepočítá je tempo hry, jaké typy nepřátel potkáte nebo jakým způsobem se konkrétní mapa hraje. Je tedy nutné najít tu správnou kombinaci mezi samotným procedurálním generováním a vývojářem vytvořeným obsahem,“ říká level designer Christian Berg. Hra by měla vyjít v dubnu, zatím ale není určeno přesné datum. Potvrzené jsou všechny dostupné platformy, a to Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft PC.

Source :

PCGamer

Jan Peroutka
Written by
Geek, vášnivý hráč počítačových a konzolových her. Sběratel starých konzolí, komiksů, VHS kazet a všeho geek haraburdí.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na
X