Dead Hall oznamuje budovatelský sim. Chce se poučit ze svých chyb

V rukávu má i další projekty

Stvoření jednoho z nejpopulárnějších herních modů vůbec se na vývojáři dokáže podepsat. Své o tom může vyprávět Dean Hall, který se během tvorby dodatku pro Armu 2 a samostatného DayZ dostal do mnoha problémů. Avšak se Stationeers chce své předchozí chyby napravit.

Hallovo ambiciózní MMO Ion je bohužel delší dobu po smrti, společně se se svým studiem RocketWerkz vydal jinou cestou. Místo obřího titulu raději pracuje na menším projektu, který je pro něj srdeční záležitostí. Stationeers plánoval vytvořit více než deset let.

Na rozdíl od Ion ale půjde o hardcore hříčku pro úzké publikum. Jedná se totiž o simulátor správy vesmírné stanice se všemi strastmi, které obnáší práce mimo domovskou planetu. Těšit se můžeme na komplexní systémy gravitace, agrokultury, energie a jídla.

Sám Hall přiznává, že si s úspěchem jeho nejmladší hry není úplně jistý. Z celého studia na ní pracuje jen šest lidí, případný propadák by RocketWerkz moc nezasáhl. Na oficiální vydání Stationeers si ještě dlouho počkáme, v následujících měsících vstoupí teprve do Early Accessu.

Čtěte také: Jeleni, medvědi a panenská „skyrimovská“ příroda. Mrkněte na trailer k theHunter

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.