auta

GC17: Wreckfest je FlatOut v moderním kabátku. Arkádu ale nečekejte

Když se řekne FlatOut, ostřílení závodníci si vybaví jasný obrázek. Rozmlácená auta, drsné tratě, katapultované řidiče a perfektní soundtrack. Původní vývojáři ze studia Bugbear bohužel s nynější podobou série nemají nic společného a na kvalitě posledních dvou her to bylo znát. Naštěstí Finové pracují na vlastních závodech Wreckfest. Samozřejmě se nejedná o žádnou novinku, popr...[Read More]

E3 2017: Nový Need for Speed nebude jen o závodech, ale i příběhu

Odhalení Need for Speed Payback ze začátku měsíce přijali pařani relativně vlažně. Není se moc čemu divit, dodnes fanouškům rychlých aut straší ve skříni díl The Run, který se neúspěšně snažil přinést do závodní série hollywoodskou zápletku. O něco podobného se nyní pokouší i Payback. Děj se točí kolem vaší msty kartelu The House, který ve fiktivním městě Fortune Valley ovládá veškerá ka...[Read More]

První hraní: Project Cars 2 (beta)

Preview se většinou píšou tak, že si člověk načte informace, jukne na videa, zahraje novinářské demo a shrne svoje dojmy. Někteří ovšem Project Cars 2 podpořili ve WMD kampani a mají přístup do víceméně kompletní verze hry. Mezi tyto případy patřím i já a vy si díky tomu můžete přečíst moje dojmy z PC verze Project Cars 2. Project Cars, ač se o tom příliš nemluví...[Read More]

Nvidia vyrobila umělou inteligenci pro autonomní vozidla – podívejte se

Doposud jsme znali společnost Nvidia pouze jako giganta na poli grafických čipů. Nyní se ale společnost rozhodla rozšířit své obzory a celému světu předvedla umělou inteligenci pro autonomní vozidla. Podívejte se na video – Tesla asi bude mít brzy konkurenta. Nvidia tvrdí, že jejich systém se od konkurenčního systému podstatně liší. Zatímco automobily značky Tesla mohou samovolně jezdit...[Read More]

Gamescom 2016: Dojmy z Crossout VR

Nasadit si na hlavu VR, do rukou vzít ovladače a pomocí nich si sestavit vlastní smrtící vozítko? Pecka! Na tuhle srandu jsme dorazili společně s Markem a oba jsme si ji mohli osahat. Ať už mé vnímání času bylo jakékoliv, seděl jsem s VR na hlavě déle než on a náležitě jsem si to užil. Klasický Crossout už je v betě a stavení vlastního vozu, skládání pancéřování, zbraní, bodáků...[Read More]