fbpx

remake

Jak by asi vypadal remake Maxe Payna?

Max Payne se díky fanouškovskému nadšení dočkal alespoň částečně nového kabátku… Wojciech Chalinský má na starosti vývoj prostředí v herním studiu Bulkhead Interactive. V rámci své práce se tak rozhodl vytvořit známé prostředí ze hry Max Payne v Unreal Enginu. Konkrétně vytvořil stanici metra Roscoe Street, kterou ve hře navštívíte ihned na začátku. Jak jsme již zmínili, jedná...[Read More]

Shadow of the Colossus Recenze

Uběhlo dlouhých 13 let od vydání kultovní klasiky Shadow of the Colossus od věhlasného Fumito Uedy a kreativců z teamu ICO. Sám autor tehdy netušil, jakého úspěchu jeho hra dosáhne. Samotná zápletka, v níž hlavní hrdina musí zabít 16 kolosů výměnou za život své milované, sice ani tehdy nebyla ničím výjimečným, přesto si hra získala hráče na svou dobu fantastickým audiovizuálním ztvá...[Read More]

Shadow of the Colossus

Remake oceňované legendární akční adventury Shadow of the Colossus se konečně objevilo i na PS4. Máte jediný úkol – abyste mohli přivést dívku zpět k životu, musíte porazit 16 obřích nestvůr. Vybaveni pouze svým důvtipem, magickým mečem a lukem se vydáte v sedle svého věrného koně do obrovského světa, kde budete hledat každého z Kolosů. Ale dávejte si pozor – ačkoli má každý z obrů svou slabinu, n...[Read More]

Další nepodařený projekt z Kickstarteru? Moderní System Shock byl odložen na neurčito

Když se na Kickstarteru na začátku loňského roku objevil System Shock v moderním kabátku, byli jsme hodně natěšení. Shodan a její kamarádi položili základy, ze kterých se učily skvělé hry jako Deus Ex nebo Half-Life. Bohužel se nám ani v tomto případě nevyhnulo prokletí crowdfundingu. Vybraných 1,36 milionů dolarů sice překročilo požadovanou hranici 900 tisíc, přesto vývojáři svou p...[Read More]

Age of Empires: Definitive Edition vyjde v únoru. Na konci ledna se dočká i bety

Po nečekaném podzimním odkladu to vypadá, že se moderní předělávky Age of Empires: Definitive Edition dočkáme už za měsíc. Podle tiskové zprávy Microsoftu by hra měla už jistojistě vyjít 20. února. Ještě před její premiérou vydavatel připomíná uzavřenou betu, která začne v závěru měsíce.. Multiplayerové betatestování započne 29. ledna, zatím však není jisté, co všechno nabídne za ob...[Read More]

Pamatujete si na Pathologic? Demo remaku je zdarma ke stažení

Rusko je velmi svérázná země. Tamější kultura se té naší v mnohém liší, což dosvědčují občasné WTF zprávy. Z jiného úhlu přistupují Rusové také k vývoji her, díky čemuž vznikly tituly jako Tetris, IL-2 Strumovik nebo Pathologic. Právě poslední zmíněná survival adventura se letos dočká pořádného remaku. Studio Ice-Pick Lodge svou prvotinu vydalo v roce 2005 a díky skvělé ab...[Read More]

Hry roku 2016: Nejlepší remastery

Přišel čas bilancovat nad uplynulým rokem! V sérii článků Hry roku 2016 chceme rekapitulovat to nejlepší, co nám herní branže během posledních 12 měsíců přinesla. Dojde i na speciální ocenění i největší loňské přešlapy.  S remastery se v posledních letech urval pytel. Kdejaká hra se dočkala moderní předělávky, ať už šlo o grafický facelift či totální konverzi kultovních kousků do ti...[Read More]

Blizzard: Chtěli bychom udělat Warcraft 4, ale zatím na něm nepracujeme

Spoluzakladatel Blizzardu Frank Pearce se před dvěma týdny na Blizzconu rozpovídal o bledé budoucnosti remasterů prvních Warcraftů. Výkonný ředitel Mike Morhaime sny fanoušků naštěstí alespoň prozatím zachránil. V nedávném rozhovoru to dokázal znovu, tentokrát s novým dílem Warcraftu. Na Warcraft 4 hráči netrpělivě čekají od vydání třetího dílu, který se na naše disky dostal už v&nb...[Read More]

Blizzard nechystá remake prvních Warcraftů – v současnosti by už ani jeden neobstál

Vytvořit remake starší hry není pro vývojáře většinou moc složité. Vylepší textury, přidají podporu pro nové mašiny, možná přihodí nový mód nebo svoje komentáře a mají hotovo. Bliizard mohl to samé udělat s původními dvěma díly Warcraftu, raději od svého pokusu odstoupil. Na možnost vylepšených verzí starých RTS se fanoušci zeptali vývojářů na nedávném BlizzConu. Spoluzakladatel studia F...[Read More]

System Shock: Remastered Edition ukázal záběry přímo ze hry

Studio Night Dives loni obdrželo práva na vytvoření remaku kultovní FPS System Shock (duchovního předchůdce Bioshocku) z roku 1994. Z projektu až donedávna ukázali jen pár screenshotů, které se sice drželi grafického stylu předlohy, bohužel se žádným gameplay záběrům nemohou rovnat. Ty naštěstí Night Dives vydali před pár dny ve formě dvouminutového videa, a přestože je System Shock...[Read More]