Telltale konečně změní engine. Po poslední sérii The Walking Dead přesedlají na Unity

RIP Telltale Tool 2004 - 2018

Komiksově laděný vizuální styl je nejjednodušším poznávacím znakem her od studia Telltale Games. Ať už jde o Poker Night at the Inventory nebo The Walking Dead, není těžké jejich tvůrce odhalit. Aby ne, když za grafikou všech jejich titulů za posledních 14 let stojí jediný engine.

Jednoduše pojmenovaný Telltale Tool pohání adventury tohoto studia již od roku 2004. Za svůj dlouhý život ušel pořádný kus cesty, přeci jen poslední sezóna Batman: The Enemy Within vypadala překvapivě dobře. Jak to ale vypadá, vývojáři se se svým dítkem po 14 letech konečně rozloučí.

Podle zahraničního severu Variety je finální sezóna The Walking Dead poslední hrou, která na starém enginu poběží. Následující adventura Stranger Things již pošlape na populárním Unity. Kromě anonymních zdrojů přesun potvrzuje i nabídka práce z letošního ledna.

Za změnou nejspíše stojí nové vedení, do kterého byl vloni zvolen Pete Hawley ze Zyngy. Hawley již na podzim začal s restrukturalizací Telltale, na podzim o práci přišlo 90 vývojářů. Podle pozitivních ohlasů na Batman: The Enemy Within je ale jasné, že Hawleyho přístup funguje.

Čtěte také: SOUHRN: Sbohem, zimo. Do Washingtonu zasazený The Division 2 se chce poučit z chyb předchůdce

Patrik Dvořáček
Profesionální prokrastinátor, amatérský hráč Solitaire a poloamatérský pisálek. To vše v jedinečně nešikovném balíčku.