The Elder Scrolls: Blades – Jak si vede mobilní verze Skyrimu?(2 minuty čtení)

Od odhalení plánů Bethesdy na jejich první pokus o mobilní RPG uběhl už skoro rok, a od vydání do Early Accessu dva měsíce. Hra ze světa Elder Scrolls má podle trailerů a představení Toddem Howardem nabízet velké možnosti přizpůsobování postavy, jak je tomu v každé z dílů série.

Stavění vlastního městečka, PvP, levelování, craftění a různé dungeony, kam můžete chodit dobrodružit. Opravdu všechno funguje jak má, nebo to pánové z Bethesda Softworks trochu přehnali?

Jako velký fanoušek her, kde zakládáte městečka typu Banished, Cities: Skylines a SimCity BuildIt, jsem se na tuto část obzvláště těšil. Domy sice stavět můžete, ale předtím, než dáte příkaz ke stavbě, musíte dosáhnout vyššího levelu. Tím to samozřejmě nekončí – čeká vás ještě neskutečný grind dostupných úkolů, abyste za odměnu dostali dostatečný počet vápence nebo dřeva. Nechce se vám opakovaně zabíjet kostlivce pro pár kamenů? Tak to se vám bude líbit ingame měna, kterou zde pro změnu představují zelené drahokamy. Nebojte, tuto měnu uvidíte ve hře velmi často, takže na ni nezapomenete.

Grafikou hra připomíná Skyrim na low až medium textury, na telefonu ale Blades vypadá pěkně, takže to vývojářům rozhodně nevytýkám. Jakmile vyjdete ze svého zpustošeného města plnit nějaký úkol a uvidíte všechny tři dungeony, které hra nabízí, tak vás questy rychle omrzí. The Elder Scrolls: Blades bych popsal jako výtažek toho nejrepetitivnějšího ze Skyrimu s přidáním pay-to-win prvků a mikrotransakcí. Takže pokud jste se radostí třásli, až vás za Dovahkiina pošlou znovu do nějaké jeskyně, jsou Blades pro vás jako dělané.

Svikr
Spadl jsem do videoher už ve školce, od té doby mě nepustily ze sklepa. Miluju hack and slashe, beat 'em up, FPSka, 90’s anime a občas si něco zahraju i na telefonu. K tomu všemu jsem strašně ukecaný sarkastický člověk se suchým humorem.