The Surge 2 bude pestřejší, akčnější a otevřenější. Drsná hratelnost zůstává(2 minuty čtení)

Věrní čtenáři dávno vědí, že mám slabost pro souls-like tituly. Prostě mám rád onu hardcore hratelnost ala Dark Souls, kdy po desítkách neúspěšných pokusech konečně pokořím překážku a následně mě polije pocit zadostiučinění. The Surge od Deck 13 šel podobnou cestou a docela se povedl, druhý díl se tak snaží kráčet v jeho šlépějích.

Drsné akční RPG z roku 2017 vyměnilo fantasy za technokratický setting, v němž jste mohli robotickým protivníkům usekávat i jednotlivé části výbavy a následně je použít ke svým vlastním upgradům. The Surge 2 na tom nebude jinak, jen vše zmíněné přinese ve větším množství a pestřejších variantách, jak odhalila ukázka na Gamescomu.

Děj se přesune z polorozpadlých koridorů do otevřenějších lokací zničeného města Jericho, kde se to hemží pochybnými entitami a poblázněnými roboty. Design úrovní má být o poznání členitější a prostornější, nepůjde tedy o tak lineární procházku jako v prvním díle.

Jádro hratelnosti nicméně zůstává. Znovu budete dostávat na papuli od plejády menších či větších protivníků, usekávat jim končetiny a tím vylepšovat i sebe samotné. Všichni nepřátelé mají své slabiny, které neodkryjete na první pohled, samotný design hry tedy od začátku počítá s tím, že velkou část nepřátel jednoduše nepokoříte na první dobrou. A u bossů to platí hned dvojnásob.

V ukázce jsme zahlédli třeba zdánlivě neškodné sochy či zákeřné a agilní roboty, kteří si neustále aktivovali neviditelnost. Část z nich na sebe vylákal nově představený dron, zbytek museli vývojáři rozsekat skoro naslepo. Samotné souboje jsou o poznání rychlejší a akčnější, spíše bych je přirovnal k Bloodborne než Dark Souls.

Zda to bude ku prospěchu, uvidíme někdy příští rok. The Surge 2 zamíří na PC, XONE a PS4.

Source :

Vlastní

Viet Tran
Moravák a Asiat v jednom exkluzivním balení, oběť záchvatů kreativity a grafomanství. A prokrastinace. Twitter: @MarekTV. Blog (zatím neaktivní): Tranuju.cz