Trials Rising je stále slušná a ztřeštěná jízda. Jednu motorku mohou řídit i dva hráči zároveň

Jízda, jak má být

Nemá smysl říkat, abyste si drželi klobouky, přestože pojedeme z kopce. Vzápětí totiž šlápneme na plyn a pojedeme zase do kopce. Uzavřená beta Trials Rising je za rohem a už od 13. do 16. září se otevřou závodní tratě pro ty lepší i horší motokrosové nadšence. Já sám jsem jeden z těch (nej)horších, i tak jsem dostal možnost vyzkoušet nejnovější Trials na vlastní kůži na letošním Gamescomu.

Když mě v lobby Ubisoftu posadili vedle vývojáře a on mi řekl, které tlačítko dělá kterou vylomeninu, nastal první problém. Nejsem úplně fanda konzolových gamepadů, takže než jsem se s tím trochu sžil, byla půlka vymezeného času pro demo této motocyklové arkády pryč.

Tím ale neříkám, že by ovládání bylo nějak složité. Plyn, brzda, náklon dopředu, náklon dozadu – víc jsem toho vlastně nepotřeboval. Začal jsem tedy spontánně zkoušet tratě o různých obtížnostech: na lehkých jsem nabral sebevědomí, střední mě utvrdily v tom, že bych měl zvládnout i složitější levely, a na těžkých… řekněme na té jedné, kterou jsem stihl vyzkoušet, jsem se zasekl hned na druhé překážce.

Pokud máte zkušenosti s předchozími díly Trials, jmenovitě s Fusion, budete se tu cítit jako doma. Tratě jsou náležitě pestré, vtipné, plné nadsázky, fyzika předmětů i motorek samotných funguje dobře jako doposud. Hra je stále o neustálých pokusech a omylech a memorování pohybů. A dočkáte se i několika novinek – velmi se mi ale líbila možnost jet ve dvou hráčích na jedné motorce.

Customizace jezdců je v dnešní době již samozřejmost. Dočkáte se všeho, od polepů helem přes rukavice po bundy a kalhoty. Některé části oblečení mají samosebou i exkluzivní díly, které pravděpodobně poslouží jako odměny pro nejlepší sezónní hráče v žebříčku.

Už během chystané bety, která odstartuje ve čtvrtek 13. září, proběhne minisezóna, v níž nejspíše půjde získat několik unikátních kousků. Plná verze Trials Rising pak vyjde 12. února na PC, XONE a PS4.

Čtěte také: Z DayZ bude ještě drsnější survival. Update přinese nový engine a i změní systém přebíjení

Zdroj:

Vlastní

Tomáš Polej
Externí redaktor portálu Battleforce.cz, s oblibou říká, že reálný svět má oproti počítačovému špatnou grafiku. Spisovatel v očekávání na vydání bestselleru. Email: t.polej@gmail.com