Tvůrce série Assassin’s Creed tvrdí, že jeho projekt 1666 Amsterdam se uskuteční na 100%

Patrice Désilets je otcem původní trilogie Assassin’s Creed a zdrojem její prvotní koncepce. Taktéž stál za hrou Prince of Persia: The Sands of Time. V roce 2014 založil indie studio Panache Digital Games, se kterým nyní pracuje na survival dobrodružství Ancestors: The Humankind Odyssey.

Désilets původně plánoval vývoj hry s otevřeným světem, jejíž ústředním motivem bude Ďábel. Studio bylo však v roce 2013 odkoupeno Ubisoftem. Désilets pak v roce 2016 vysoudil práva na 1666 Amsterdam, jež byla držena právě Ubisoftem. Strůjce tohoto nápadu poté oficiálně potvrdil, že se na hře opravdu začne pracovat. Nyní se však soustředí především na svou práci ohledně Ancestors.
Ďábelská hra z Amsterdamu se prý bude značně lišit od jejího původního záměru. V originální verzi měl být hráč spíše Ďáblův učedník, než Ďábel samotný. Désilets se později rozpovídal i o tom, že až dokončí Ancestors, začnou přípravy na 1666 Amsterdam úplně od začátku se zkušenostmi, které celý tým nasbíral při tvorbě jiných her.

ZuluMaster
Jsem nadšený hráč videoher, především RPG a akčních FPS, velmi špatný hráč strategických her. Milovník knížek, především fantasy, sci-fi a historie. Student na Jihočeské Univerzitě v oboru Kulturních Studií se zaměřením na populární kulturu a samozvaný odborník na hudbu.