Vývojáři hry Apex Legends prozradili, co s ní mají do budoucna v plánu

Producent Apexu Drew McCoy poodhalil vizi Apexu, jako dlouhodobého projektu. Záměr je jasný – vylepšovat stávající a přidávat nový obsah, namísto velkého restartu v podobě Apex Legends 2.

Výkonný producent  Apex Legends a projektový vedoucí Respawnu Drew McCoy pro USgamer oznámil postoj vývojářů k updatování Apexu. Podle jeho slov se studio zaměřuje na propracované, lépe otestované patche. Tato strategie se může zdát trochu nezvyklá – v dnešní době, kdy drobné opravy bugů, balancování a přidávání či stahování obsahu ze hry bývá na týdenním, ne-li denním pořádku. Pro porovnání se můžete podívat na historii patchnotes Warframu, kdy po vydání většího updatu většinou následuje řada hotfixů i několikrát denně.

McCoy také zmiňuje, že velká část lidí se neumí představit, jak dlouho trvá tvorba nového obsahu. Nová postava Wattson, ohlášená s příchodem druhé sézóny, zabrala vývojářům údajně rok a půl. I když vývojáři například bojují s cheatery, updaty i přes uvedenou vizi nejsou bezchybné a hra potřebuje neustálou péči. Raketový start Apexu na začátku tohoto roku se navíc mění v postupný pád a sledovanostpříjmy z obsahu dlouhodobě klesají. Příslib dlouhodobého a pečlivého vývoje zní určitě slibně, záleží však zejména na hráčích, jak budou postup vývoje Apex Legends vnímat.

Zdroj:

PCGamer

Havi
Loot and shoot ve Warframu a souboj o přežití světa v Mortal Kombat jsou moje dva oblíbené gamingové koníčky. Rád se pustím i do jiných žánrů, snad kromě Battle Royale, kolem kterého obecný hype přiliš nesdílím. Gamingu se věnuji i v rámci studia sociologie na FSV UK a o volných chvílích si rád zafotím, složím nějaké audio nebo pohraju s vektory v illustrátoru.