Warner Bros. Interactive plánuje vlastní prodejní platformu(2 minuty čtení)

Popularitu Steamu a výdělek, který putuje do Valve, se vývojáři vlastní distribuční platformou snažili dohnat již několikrát. EA má svůj Origin. Ubisoft se zase předvedl se svým neblaze proslulým uPlay. Nyní vše nasvědčuje tomu, že se vedle těchto studií, která oproti Steamu sbírají pouze drobné, postaví i Warner Bros. Interactive. 

Oznámil to magazín The Escapist, který zjistil, že Warneři si nechali registrovat obchodní známu WB Play. To by ještě mnoho nenasvědčovalo, nicméně ke své obchodní známce přidali i popisek říkající, že se jedná o systém umožňující prodej virtuálního zboží včetně her, zprostředkovávající informace o hrách a softwarových produktech a onlinový obchod, který se bude zabývat prodejem hudby, obrázků a filmů. 

Jak je z popisku výše patrné, snaží se WB Play napodobit spíše Steam, který se nesoustředí pouze na videohry, ale i na další software, a k některým hrám prodává i soundtracky. S filmy zase WB Play plánuje snížit zisky GOGu, který filmy s videoherní tématikou nedávno zasadil do svého portfolia.

Důkazů, že Warner Bros Interactive skutečně něco chystá, je ovšem více. Někteří si všimli, že na webu jejich připravované hry Shadow of Mordor můžeme najít logo této služby. Nachází se zcela vlevo nahoře a podle jeho designu a pozice se může zdát, že se časem rozvine například v interaktivní menu. 

Díky Shadow of Mordor si můžeme i domýšlet datum vydání této služby. Jejich hra z univerza Pána prstenů bude vydána 30. září, dá se tedy usuzovat, že již před tímto datem by měli Warneři s něčím přijít. Oficiální stanovisko Warner Bros Interactive k této události zatím není známo. 

Profilový obrázek
Individuum s oblibou v indie hrách jakéhokoliv žánru. Dobrý příběh vykompenzuje chyby v hratelnosti.

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na