fbpx

Wolfenstein: Youngblood – Hra si vypůjčuje nápady od Dishonored, dočkáme se větší volnosti

Nadcházející díl série se může chlubit hned několika inovacemi oproti svým starším předchůdcům. Výkonný producent Jerk Gustafsson nám poodhalil některé z nich.

Nový počin vyobrazující dobrodružství dcer B. J. Blazkowicze nám dle dostupných informací nabídne kratší a odlehčenější příběh, jehož jednotlivé mise budeme moci plnit rozličnými způsoby. Tento nápad otevřených úrovní našel svou inspiraci právě ve hře Dishonored, za kterou stojí Arkane Studios. To se nyní podílí i na vývoji Wolfenstein: Youngblood: „Myslím si, že hráči uvidí hodně podobností mezi naší novou hrou a hrami ze série Dishonored. Může to být tedy poněkud odlišná zkušenost, avšak je to i velikým přínosem pro hru. Především pokud dojde na odlišné přístupy k misím, bojům nebo úkolům jako takovým,“ říká Gustafsson.
Podle jeho dalších slov se tedy přístup k vyprávění změní. Samotný příběh bude kratší, ale konečného obsahu bude ve hře více než kdy dříve. Hráči si budou moci hru užívat déle a hlavní dějovou linku budou doplňovat nové výzvy a vedlejší mise, které v sérii doposud chyběly. To vše podtrhuje fakt, že si hru bude moci každý užívat v kooperaci se svým spoluhráčem.

Wolfenstein: Youngblood vychází 26. července 2019 a to na PC, Nintendo Switch, PlayStation 4 a Xbox One.

ZuluMaster
Jsem nadšený hráč videoher, především RPG a akčních FPS, velmi špatný hráč strategických her. Milovník knížek, především fantasy, sci-fi a historie. Student na Jihočeské Univerzitě v oboru Kulturních Studií se zaměřením na populární kulturu a samozvaný odborník na hudbu.