Domů » Články » Zajímavé projekty » Extinction Protocol

Extinction Protocol

Tříčlenné české indie studio Drawblack dnes oznámilo post-apokalyptickou survival strategii Extinction Protocol s parádně atmosferickým vizuálem vzdáleně připomínajícím třeba Limbo.

Hra se odehrává v temné budoucnosti, kde oblohu zahalila neprostupná bouřková mračna a nad zbytky naší civilizace se vznášejí prapodivné anomálie – hráč ovládá konstrukčního drona bez jediné zbraně, zato však s vystřelovacím lanem. A ačkoliv je odhalování tajemství skrytých v pustině velkou částí Extinction Protocolu, tou nejzásadnější výzvou je vzdor zdánlivě nekonečným útokům bojových strojů všeho druhu.

Probudíte se za zvuků startujících motorů, vyletíte hangárovými dveřmi ven do impozantní, ale zdánlivě nekonečné pustiny. Obraz i zvuk vám začne šumět a všimnete si blikajícího varování: “Stav energie: Kritický”. Postavíte svůj první generátor, naladíte rádiovou věž na správnou frekvenci a problém vyřešen. Pak ale z dálky zaslechnete děsivé dunění… a přibližují se. Vydáte se jejich směrem a brzy se ocitnete pod palbou. Bohužel váš dron není nijak ozbrojený a musíte se vrátit do základny, kde najdete plánek jak postavit jednoduchou laserovou věžku. Stihnete ji postavit těsně před příjezdem nepřátelského tanku a o fous přežijete svůj první den.

Díky tomu, že trailer obsahuje téměř výlučně záběry ze hry, si můžete udělat dobrou představu o tom, jak se hra bude nakonec hrát. Tvorba obranné linie znamená výrobu a ruční přenos řady stavebních kontejnerů, ale i hledání a sběr použitelných součástek. A pokud zbude čas, vypravíte se na průzkum pustiny ve snaze najít opuštěnou vojenskou základnu nebo šrotiště. Nicméně pozor kam se vydáte, protože dron není na ozbrojené konflikty stavěn. Pokud jste hráli Kingdom: Classic, budete se cítit jako doma.

Hra se aktuálně snaží vybrat na Kickstarteru 20 000 dolarů a pokud uspějí, slibují nám tvůrci unikátní zážitek, ze kterého bude běhat mráz po zádech. Pokud vás jejich nabídka láká, určitě zamiřte na jejich kickstarterovou kampaň.

O studiu
Kluci z Drawblack games tvoří hry již přes pět let, z čehož asi nejzajímavější je jejich práce na největších location-based zážitkových hrách v Evropě – Golem VR a Arachnoid VR, které nedávno překonaly hranici 50 000 prodaných vstupenek. Zároveň studio před třemi lety zabodovalo na Kickstarteru s karetní hrou Godforsaken Scavengers, kdy vybrali přes 380% požadované částky. Jan Černý, který studiu pomáhá s concept arty, má za sebou kampaně pro Born Punk a Dwarves of Demrel.

„Jednoho dne jsem si uvědomil, že dělat normální práci je něco jako hrát život na easy,“ říká Patrik Kotulič, programátor z Drawblacku. „A protože hry zásadně na easy nehraju, řekl jsem si, že je na čase stát se indie vývojářem.“

Source :
Tisková zpráva
X